כסף וצרכנות

דומינוס פיצה בבשורה לצרכנים: כך יראה תהליך ההזמנה החדש

במסגרת שדרוג נכסיה הדיגיטליים, ענקית הפיצה משיקה אפליקציה חדשה. המערכת לומדת וזוכרת את העדפות המשתמש, ובכך מקצרת ומייעלת את מהלך הקנייה. מצב ההזמנה מוצג בדיגיטל החדש עם סרטון וידאו שמתאים לכל שלב בהזמנה - לרבות מיקום השליח בזמן אמת
מערכת ice |  1
דומינוס פיצה (צילום pixbay edit ice)
בהמשך להשקת אתר אינטרנט ואתר מותאם חדשים בחודש מרץ האחרון, דומינו'ס פיצה ממשיכה לשדרג את נכסיה הדיגיטליים ומודיעה היום (שני) כי השיקה אפליקציה חדשה. מעבר לעיצוב הריאליסטי, האפליקציה והאתר החדשים של דומינו'ס כוללת פיצ'רים פרקטיים ההופכים את תהליך ההזמנה לקצר יותר ומותאם להעדפות הלקוח.
לדברי החברה, לרגל השקת האפליקציה החדשה, דומינו'ס תעניק למזמינים באתר ובאפליקציה 40% הנחה על חלק משמעותי מהתפריט למשך תקופת ההשקה, בין התאריכים 26 במאי עד ה-30 במאי. המערכת לומדת וזוכרת את העדפות המשתמש בכל עת עבור ההזמנות הבאות: כך למשל הבילדר יציג את התוספות שהכי אהובות על הלקוח בתחילת רשימת התוספות.

מסך "לאן לשלוח?" באפליקציה החדשה של דומינו'ס פיצה (צילום: יח"צ)
לאחר כל הזמנה, יש ללקוח אפשרות לשמור את הפיצות שהזמין ולהפכן לפיצות הקבועות שלו וכך, בהזמנות הבאות ניתן להזמין שוב את הפיצות האהובות בקליק אחד ובזמן אפסי. הלקוח יוכל על פי העדפותיו לסנן את כל מה שלא מעניין באמצעות הגדרות באזור האישי. אפשרויות אלו גורמות לכך שזמן ההזמנה באתר ובאפליקציה החדשים קצר משמעותית מהזמן הנדרש כיום. 
הטראקר המפורסם עבר בדיגיטל החדש מתיחת פנים ומציג בכל רגע את מיקומה של הפיצה עד הגעתה לבית הלקוח. מצב ההזמנה מוצג בדיגיטל החדש עם סרטון וידאו שמתאים לכל שלב בהזמנה, מהכנת הבצק, דרך הוספת התוספות, הפיצה בתנור ועד שההזמנה נארזת והשליח בדרך. עם יציאת השליח, הווידאו מתחלף למפה שמראה את מיקום השליח בזמן אמת עד שהוא דופק בדלת בית הלקוח. 

מסך הטראקר באפליקציה החדשה של דומינו'ס פיצה (צילום: יח"צ)
בנוסף, משחק הגירוד לקבלת הטבות יהפוך באתר החדש לרולטה, שנראית כמו פיצה. מסובבים את הפיצה ומגלים באיזה משולש מסתתרת ההטבה. בהזמנה ההבאה ניתן יהיה לגשת בקלות להטבה ולממשה, וגם אם שכחת, באתר ובאפליקציה החדשים הלקוח יקבל תזכורת שהוא לא ניצל את מה שמגיע לו. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תת רמה של שירות
    ישראל 05/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 2
    הבטחתם להגיע תוך 30 דקות הגעתם אחי 70 דקות. איחור של 40 דקות. יותר מכפול מהזמן שהובטח. הפיצוי ? אצבעות גבינה, או מנה נילוות אחרת. טוב שלא זיכוי של שקל להזמנה הבאה. הפסדתם לקוח
    סגור