כסף וצרכנות

פיצה האט שוברת את השוק: המוצר החדש בדרך לצרכנים

הרשת משיקה את ה"פיצה סלט", מוצר שהחל את דרכו כמתיחת 1 באפריל. בצק פאן עבה שלצדו יוגש סלט יווני, כך שיהיה ניתן להרכיבם יחד. זמין באפליקציה ובאתר של תן ביס עד סוף חודש מאי במבצע בלעדי. וגם: כמה זה יעלה לכם?
מערכת ice | 
פיצה סלט. המוצר החדש מבית פיצה האט - שהחל כמתיחה באחד באפריל (צילום מריאנו גונזלז)
מוצר שהתחיל במתיחת אחד באפריל הפך למציאות. פיצה האט, בשיתוף פעולה עם פלטפורמת המשלוחים תן ביס, משיקה "פיצה סלט" במבצע שצפוי להימשך באופן בלעדי באפליקציית ובאתר תן ביס עד סוף חודש מאי. באחד באפריל העלתה פיצה האט מתיחה בעמוד הפייסבוק שלה והציגה את המוצר "פיצה סלט" – לאלו שמעדיפים סלט.
לאור הביקוש הבלתי צפוי, החליטה הרשת הפופולרית להפוך את הבדיחה למציאות ומשיקה בפעם הראשונה פיצה סלט הניתנת לרכישה בלעדית דרך אפליקציית ואתר תן ביס. המוצר החדש הוא בצק פיצה פאן עבה, עם סלט יווני המגיע בצד על מנת לשמור על הבצק פריך, שיאפשר להרכיב את הפיצה.
המוצר יהיה זמין החל מהיום (שני) ועד סוף חודש מאי במחיר השקה מיוחד של 34.9 שקל. פיצה האט היא רשת הפיצריות הגדולה ביותר בישראל, המונה למעלה מ- 100 סניפים ברחבי הארץ מקרית שמונה עד אילת. הרשת חלבית ורב הסניפים כשרים בכשרות מהודרת.
הרשת מוכרת מגוון רחב של פיצות מיוחדות, כמו הפיצה הקלאסית מבצק עבה, פיצת ה"צ'יזי קראסט" ופיצת ה"קראון המלכותית" – פיצה דקה, מעוטרת בכדורי גבינת שמנת בשוליים. מלבד הפיצות, התפריט של הרשת מגוון במנות נוספות, כגון: פסטות טריות ברטבים שונים, סלטים טריים, קישים, פוקצ'ות וכמובן קינוחים. רשת פיצה האט בישראל הינה בבעלות חברת "טבסקו החזקות בע"מ".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה