קריירה ולימודים

פיצה האט מסתבכת בענק: התמונה מעזה גורמת לחרם בעולם

חייל צה"ל בשם אלכס שולץ, העלה לסטורי תמונה תמימה ובה הוא אוחז במגשים רבים של פיצה האט ומודה לחברה בישראל, התמונה שותפה ונפוצה בקרב פרו פלסטינים והפכה לפוסטר שקורא להחרים את החברה בגלל ״התמיכה שלה בחיילי צה״ל״ 
מערכת ice |  1
פיצה האט (צילום אסף קרלה)
אחרי סטארבאקס, מקדונלדס ולא מעט עסקים שתומכים בישראל או שלא הביעו במופגן הזדהות עם עזה, גם פיצה האט שתרמה מגשים לחיילי צה"ל הנמצאים ברצועה ומסכנים את חייהם כדי לחסל את ארגון הטרור חמאס, סובלת מחרם בינלאומי והכל בגלל תמונה אחת.
על פי פרסום של נדב בורנשטיין מקשת 12, פיצה האט היא עוד תאגיד ענק שנמצא כעת תחת מתקפה, זאת לאחר שנפוצו תמונות ברשתות החברתיות של חיילים אוכלים פיצה שהזכיין הישראלי תרם עבורם כחלק מהסולידריות בעורף.

לדברי בורנשטיין: "אחד החיילים הוא אלכס שולץ, שהעלה לסטורי תמונה ובה הוא אוחז במגשים רבים ומודה לחברה. את הסטורי שלו שיתפו בפיצה האט, והתמונה הזו נפוצה בקרב פרו פלסטינים והפכה לפוסטר שקורא להחרים את החברה בגלל ״התמיכה שלה בחיילי צה״ל״ והעבודה שהיא ״מממנת את רצח העם הישראלי״.
עוד הוסבר: "כמו מקדונלד׳ס וקולה שסובלים מקריאה לחרם, גם במקרה של פיצה האט לכל מדינה יש זכיין אחר עם ערכים אחרים. ובזמן שהתאגיד הבינ״ל לא נקט עמדה, הזכיין הישראלי תרם ותורם לחיילים מאז ה7.10 מגשי פיצות. בניוזוויק פנו למטה החברה לתגובה וטרם קיבלו מענה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רצח העם הישראלי?? (ל"ת)
    המגיהה 01/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור