כסף וצרכנות

ביטוח לאומי שם סוף לשמועות: למי מגיעים המענקים האלה?

כדי לקבל הנחות בארנונה, חברת החשמל, תחבורה ציבורית וכו' - הזכאות היא בדרך כלל עבור אנשים עם הכנסה מאוד מאוד נמוכה. לדוגמה בחשבון החשמל זכאיות להנחה רק משפחות חד הוריות עם שלושה ילדים או יותר, שמקבלות קצבת הבטחת הכנסה – ולא כל משפחה חד הורית
מערכת ice | 
מענקים מביטוח לאומי (צילום shutterstock, Magma Images)
"אתם בגיל השלישי? חד-הוריים? משפחה מרובת ילדים?". יש פרסומים שמדברים על הנחות למי שמקבל קצבה מביטוח לאומי, אז כדי לעשות סדר בביטוח לאומי פרסמו הסברים מי בדיוק הזכאים לכל הטבה.
כדי לקבל הנחות בארנונה, חברת החשמל, תחבורה ציבורית וכו' - הזכאות היא בדרך כלל עבור אנשים עם הכנסה מאוד מאוד נמוכה. לדוגמה בחשבון החשמל זכאיות להנחה רק משפחות חד הוריות עם שלושה ילדים או יותר, שמקבלות קצבת הבטחת הכנסה – ולא כל משפחה חד הורית.

אז איך יודעים אם אתם זכאים להנחה? במחשבון הזכויות באתר שלנו אפשר לבדוק לפי הקצבה שאתם מקבלים מהביטוח הלאומי מהן ההטבות והזכויות המגיעות לכם במוסדות וארגונים אחרים. שווה לבדוק. 
מקבלי קצבאות מהביטוח הלאומי עשויים להיות זכאים להנחות והטבות מארגונים נוספים, כל זמן שהם זכאים לקצבה. הביטוח הלאומי מעביר לארגונים האלה רשימות של האנשים הזכאים להטבות.
חשוב שתדעו כי הארגונים שנותנים את ההטבות אחראים על מתן ההטבות, ולכן, אם אתם סבורים שאינכם מקבלים את ההטבה שאתם זכאים לה, או שיש לכם שאלות ובירורים – עליכם לפנות לארגון שנותן את ההטבה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה