כסף וצרכנות

רולדין או שמו? אוזני ההמן המיוחדים של פורים 2024

חג התחפושות כבר ניכר ברחובות ובבתי הספר, ואמנם אוזני ההמן אמנם כבר נחים על המדפים לא מעט שבועות, אך אם חיכיתם לרגע האחרון - אלה הטעמים המיוחדים שמציעות הקונדיטוריות השנה. וכמה עולה התענוג?
שירה יום טוב |  2
אוזני המן (צילום unsplash)

פורים כבר ממש כאן, ואם עוד לא הספקתם לצאת ידי חובת אוזני המן בעונת המדף הדי ארוכה שלהם, שכבר התחילה אי שם לפני חודשיים - זה הזמן. בשנים האחרונות הקונדיטוריות המובילות משדרגות משנה לשנה את קולקציית אוזני ההמן יותר ויותר, לפי הטרנדים הקולינריים התקופתיים.

באותו אופן שלא מדובר באוזני המן סטנדרטיות במילוי שוקולד ופרג, גם המחיר לא בדיוק סטנדרטי, אך בדומה לקרנבל הסופגניות שהפך להיות סמל החג בחנוכה, גם במקרה של אוזני ההמן מדובר בביטוי מעניין לחג, עם טעמים וצבעים מקוריים ויחודיים שמציעים בקונדיטוריות השונות.
ברולדין, הקולקציה כוללת מגוון אוזני המן בטעמים שונים וחידושים החל מהקלאסיות במילוי שוקולד, פרג , תמרים ואגוזים, אגוזים בטופי קרמל, ועד אוזני המן מצופות בשילוב שוקולד ונצ'ולה ביאנקו ואגוזי לוז  ואוזן המן טבעונית בשילוב בננה, קרם לוטוס וקראמבל עוגיות קרמל. חידוש נוסף המגיע השנה הוא לאנשים האוהבים להתפנק וכמה שיותר, אוזן המן גדולה במיוחד ועשירה שכיף לפתוח איתה את  הבוקר במילוי בראוניז ונצ'ואלה ביאנקו. המחיר: מארז של 9 יחידות ב-36 שקלים/ 14 ש"ח ל-100 גרם.

אוזני המן רולדין. צילום: רונן מנגן


נועה בכר אהרוני, מנכ"לית רולדין: "כבכל שנה אנחנו ברולדין שואפים להעניק ללקוחותינו את הטעמים העדכניים והחדשניים ביותר. מי ייתן ונצליח להמתיק ולו במעט את החג הקרוב".

רשת "קונדיטוריית שמו" מציגה קולקציית פורים עם מגוון רחב של אזני המן במילויים ובצקים שונים כשלצד הבצק הפריך הקלאסי, משלבים גם בצק שמרים בקולקציה. המילויים כאן דווקא די שמרניים, בגזרת השמרים ניתן למצוא שילוב של גביניה ואוזן המן עם מילוי ריקוטה וצימוקים. המחיר: 6 שקלים ליחידה/ מארז 350 גרם ב-42 שקלים.

אוזני המן של מיקי שמו, צילום: דניאל לילה

ב"מאפה נאמן" מציגים קולקציית אוזני המן מבצק פריך ובמגוון מילויים קלאסיים כגון פרג, תמרים, שוקולד ושוקולד לבן, לצד מילויים חדשים ומפתיעים כמו פסק זמן, אוריאו, רד וולווט, לוטוס ועוד. גם הבצק בנאמן מציג טוויסט עם אוזני המן חומים וורודים לצד הבצק המוכר. המחיר: מארז בודד 38 שקלים, 9 ש"ח ל-100 גרם.

אוזני המן של מאפה נאמן, צילום: גיל אבירם

רשת ביגה מציעה קולקצייה של  אוזני המן ללא גלוטן במבחר רחב של מילויים מסורתיים, ומשיקה השנה לראשונה אוזני המן במילוי חלבה לקולציה נטולת הגלוטן. המחיר: 42 ש"ח למארז 250 גרם, 5 שקלים ליחידה.

אוזני המן ללא גלטון של ביגה. צילום: אסף קרלה

גם בביסקוטי יצאו השנה בקולקצייה ייחודית עם מילויים ובצקים מיוחדים. הרשת מציעה אוזני המן במילויים שונים כמו מרמלדה ושוקלד לבן, קורנפלקס עם חלב, מוקה פקאן,שוקולד בלגי, פרג והדרים. המחיר: 44 שקלים למארז.

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רונלדין פריירים (ל"ת)
    סבי נדב 08/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    רונלדין פריירים (ל"ת)
    סבי נדב 08/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור