שיווק ופרסום

אוזן המן בשקל אחד בלבד: זו החברה ששוברת את השוק

חברת אחוה, משיקה לרגל חג הפורים את סדרת אוזני ההמן מתוצרתה באריזות נוחות חדשות של 500 גרם. החברה משווקת אוזן המן במילוי שוקולד באריזה אישית במחיר של 1-1.5 שקל בלבד
מערכת ice |  1
אוזני המן (צילום יעל האן)
חברת אחוה, יצרנית מוצרי הטחינה, חלווה ודברי מאפה, משיקה לרגל חג הפורים את סדרת אוזני ההמן מתוצרתה באריזות נוחות חדשות של 500 גרם, במחירים שישברו את השוק. הסדרה כוללת אוזני המן במילוי מלית פרג, אוזני המן במילוי מלית תמרים ואוזני המן במילוי ממרח בטעם שוקולד. 
החברה משווקת אוזן המן במילוי שוקולד באריזה אישית במחיר של 1-1.5 שקל בלבד. כזכור, לאחרונה יזמה החברה קמפיין פרסום לקידום מוצרים המיוצרים בישראל, בדגש על מוצרי מזון כחול-לבן. במסגרת זו, החברה העלתה פרסום חוצות, בנתיבי איילון ובצמתים מרכזיות ברחבי הארץ, בשילוט על גבי אוטובוסים ותחבורה ציבורית וכן פרסום ברשתות החברתיות, תחת הסלוגן "בשבילי מוצר ישראלי".
אותו קמפיין פרסומי וחשוב של חברת אחוה, קרא לציבור הרחב לתמוך בתוצרת ישראלית בימים קשים אלו של מלחמת "חרבות ברזל" ולרכוש מוצרי כחול לבן. יעקב מלאך, יו"ר חברת אחוה, סיפר על חשיבות התרומות לכוחות הביטחון בימים אלו: "כל בני משרתים ושירתו בצבא בשרות משמעותי, מבחינתי אספקה לצבא ולשירות הביטחון זה קודש".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל הכבוד לחברת אחוה
    אסתר 03/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני רצה לקנות את אוזני המן של אחווה חצי קילו בשקל.ישתבח הבורא חברה אמרה לי שהם מאוד טעימות
    סגור