כסף וצרכנות

נחשף: זה הבילוי המועדף על הישראלים ביום האהבה

חברת סיילספורס ערכה סקר בין לקוחותיה לקראת תוכניותיהם ליום האהבה, מן הסקר עולה כי 55% מהמשיבים יבלו את הערב במסעדה עם בן/בת הזוג והמתנה המועדפת על 74% היא פרחים, נתוני הסקר  המלאים בהמשך הכתבה
מערכת ice | 
יום האהבה (צילום pexels)
כל אחד מאיתנו חוגג את הוולנטיינס דיי בצורה שונה, חלק עם בן/בת הזוג בארוחה רומנטית, חלק לבד מול נטפליקס וחלק עם חברים. סיילספורס, מובילת ה-CRM העולמית, ערכה סקר בקרב כאלף צרכנים ברחבי העולם ובדקה מה הם מתכננים לקראת חג האהבה המתקרב אלינו.
על פי הנתונים של סיילספורס, 55% אחוז מהמשיבים, מתכננים לבלות את החג בארוחה רומנטית במסעדה, כשהתוכנית השנייה המועדפת היא בילוי שקט בבית (29%). 14% מהמשיבים ציינו כי יחגגו את החג בבילוי משפחתי ו-11% ציינו כי יבלו את החג עם חברים. 11% מהמשיבים ציינו כי יבלו את החג בחופשה או טיול, ובנוסף, 10% מהמשיבים אמרו כי הם מתכננים לבלות את היום הזה בחגיגה עצמית, ועוד 12% אמרו כי הם מתכננים פעילות לפינוק עצמי (Self-care service).

כמו כן, עוד עולה מהנתונים כי 74% מהמשיבים טענו כי הם מתכננים לקנות מתנה השנה, כשהמתנה הכי פופולארית בקרב הצרכנים היא פרחים (42%). כשמיד אחריה המתנה המועדפת יציאה לבילוי (40%) ובמקום השלישי איך לא, שוקולדים (34%). אחריהם ניתן למצוא גם את אלה שמפנקים את אהוביהם בתכשיטים (28%), כרטיסי ברכה (27%), ביגוד (24%) ו- גיפט קארד (21%), שהוא תמיד רעיון טוב למי שמתקשה לבחור.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה