קריירה ולימודים

ניב גלבוע נפל קורבן להונאה: מי מוכר סמים על שמו?

גלבוע שיתף צילום מסך של הצעת המכירה לגראס על שמו, בה נכתב: "10 במדד שלנו", הוא הוסיף בסטורי בצורה משעשעת: "מילא גנבו לי את השם, מילא משתמשים במדד שלי, לפחות שייתנו אחוזים"
מערכת ice | 
ניב גלבוע (צילום דני בר אודון)
אחרי שסמים נמכרו בשמה ותוך שימוש בתמונתה של הקונדיטורית המפורסמת אור שפיץ ושל כוכב האח הגדול לשעבר וזוכה העונה השלישית של 'משחקי השף', אורן אסידו, ולאחר מכן גם חיים אתגר, עומר אדם ועוד שורה של סלבס, כעת מגיע גם תורו של ניב גלבוע, מבקר המסעדות ששולט ברשתות החברתיות וחבר תכנית 'הצינור' של רשת 13.
גלבוע שיתף צילום מסך של הצעת המכירה לגראס על שמו, בה נכתב: "10 במדד שלנו", הוא הוסיף בסטורי בצורה משעשעת: "מילא גנבו לי את השם, מילא משתמשים במדד שלי, לפחות שייתנו אחוזים".
כזכור, גם שמו של אורן אסידו, הבעלים של מסעדו 'אולה' ו'פופה' היוקרתיות בתל אביב, השתרבב לתפריט מסוג שונה מהתפריטים אליהם אסידו התרגל ומוגשים מדי יום במסעדותיו לקהל הסועדים בתל אביב, כאשר בקבוצות רבות למכירה של סמים באפליקציית טלגרם, השתמשו בשמו של השף אסידו בהתייחסות למכירה של סמים קשים מסוג קוקאין, כאשר סביר שאסידו מכיר את המטבח הדרום אמריקאי, אך ספק גדול אם חשב אי פעם בחייו 'להגיש' מנה שכזו.

בטלגרם כתבו סוחרי הסמים 'נחת בתפריט השף אסידו - קוק איכותי בייבוא בלעדי מבוליביה', כאשר מי שחשף זאת הוא מגיש 'חי בלילה' בקשת 12, נדב בורנשטיין, שכתב על כך: "פשוט הזוי: מסתבר שגם בשם של אורן אסידו עושים שימוש כדי למכור סמים - תראו כמה קבוצות טלגרם יש עם השם שלו". עוד הוסיף בורנשטיין: "הוא התלונן במשטרה - כמובן שלא עושים כלום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה