קריירה ולימודים

שנת לימודים בחינם: זו המכללה שתממן 14,774 שקל

הנרשמים ללימודים במכללה האקדמית תל-חי בשנת הלימודים תשפ”ד יהנו מ100% מימון של שכר הלימוד. יש לציין שב-2022, שכ"ל בסיסי היה 14,774 שקלים, חלקי ארבעים נקודות זכות: "נמשיך לעבוד קשה על מנת להבטיח שאף אחד ואחת לא יישארו מאחור"

מערכת ice | 
מענקים (צילום shutterstock, vecteezy)
אחרי מאמצים רבים ועבודה משותפת מול המון גורמים במכללת תל חי בצפון בישרו על כך שהנרשמים והרשומים ללימודים במכללה האקדמית תל-חי בשנת הלימודים תשפ”ד יהנו מ100% מימון של שכר הלימוד. יש לציין שב-2022, שכ"ל בסיסי היה 14,774 שקלים, חלקי ארבעים נקודות זכות.
בתל חי מסרו: "אנו רוצים להודות להתאחדות הסטודנטים הארצית @theisraelistudents על העזרה, התמיכה והליווי הצמוד. אנחנו יודעים שיש עוד המון חששות ופערים, נמשיך לעבוד קשה על מנת להבטיח שאף אחד ואחת לא יישארו מאחור. אנחנו מקבלים מכם שאלות רבות בנוגע לתכנית התמיכה, נדאג לרכז אותן ולהעביר בהמשך תשובות מפורטות. אל חשש- ככל שיהיו לנו פרטים נוספים על אופן חלוקת המלגות נדאג לעדכן".

בנושא אחר, יו”ר אגודת הסטודנטים תל-חי איה רובינסון לשר החינוך יואב קיש: “הסטודנטים בתל-חי ברובם מפונים, נאלצים לשלם שכר דירה בצפון וגם במקום מושבם הזמני. רוב מקומות העבודה בצפון הוציאו את הסטודנטים לחל”ת ויש חשש שהרבה מהם יקרסו תחת הלחץ הכלכלי. חייבים לוודא שמשרתי המילואים והסטודנטים המפונים לא יישארו מאחור ולדאוג שאף אחד או אחת לא ייאלצו לפרוש מהתואר בעקבות המצב”. את הדברים העלתה איה במסגרת מפגש של חלק מיושבי ראש אגודות הסטודנטים ברחבי הארץ עם השר.
עוד נמסר: "האגודה תמשיך לדאוג לצורכי הציבור הסטודנטיאלי בתל חי הנמצא בחזית ובעורף. לא נפסיק לפעול מול מקבלי ההחלטות בכל הדרגים - עד שבאמת נעבור את זה ביחד. בהמשך היום שר החינוך ויו״ר המל״ג יואב קיש הודיע כי בכוונתו להביא לישיבת המל”ג את החלטתו להקים את האוניברסיטה הראשונה בגליל, אוניברסיטת קריית שמונה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה