קריירה ולימודים

ביטוח לאומי בבשורה אדירה: זה המענק שתקבלו היום לחשבון הבנק

עצמאיים ומי שלא עבד לפני שירות המילואים - יקבל את תגמולי המילואים באופן אוטומטי במהלך היום לכל המאוחר. שכירים - יקבלו את גמול המילואים ישירות מהמעסיק במשכורת כרגיל
מערכת ice | 
מענקים מביטוח לאומי (צילום shutterstock, unsplash)
המוסד לביטוח לאומי פרסם אמש כי נפתחה ההרשמה להצהרה על פינוי מרצון לקבלת 'מענקי האכלוס' ואופן התשלום עבור ימי המילואים לכל מאות אלפי המשרתים. היום (שלישי) כל הזכאים, כאשר מדובר במאות אלפים יקבלו את המענקים והתשלום המגיע להם על השירות במילואים.
לגבי מענקי האכלוס, הביטוח הלאומי כבר עדכן כי כבר בשלבי החקיקה הם החלו הקמת המערכות כדי לשלם לכל יישוב ולכל משפחה לפי מספר הנפשות ולפי המצב המשפחתי כדי שההפקדה תהיה אוטומטית ישירות לחשבון הבנק.

עבור הילדים, הכסף יכנס לאותו החשבון אליו מועברת קצבת הילדים  ועבור המבוגרים - כל אחד לחשבונו. כדי למנוע טרטור, הביטוח הלאומי יצר מערכת ייעודים ל'מענק האכלוס' -  שבה כל אזרח יוכל להיכנס, להצהיר ולהכניס את הפרטים שלו ובהתאם יועבר לו התשלום. 
לגבי תשלום מילואים: עצמאיים ומי שלא עבד לפני שירות המילואים - יקבל את תגמולי המילואים באופן אוטומטי במהלך היום לכל המאוחר. שכירים - יקבלו את גמול המילואים ישירות מהמעסיק במשכורת - כרגיל. מעסיקים - הביטוח הלאומי יעלה מערכת ייעודית למעסיקים קטנים שיוכלו להזין בה את את הבקשות להחזרים עבור העובדים שלהם בהצהרה בלבד וללא צורך במסמכים נלווים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה