קריירה ולימודים

מהפכה בימי העבודה: מי יעבדו מעכשיו 9 שעות ביום?

שר העבודה, יואב בן צור, חתם ביום חמישי האחרון על היתר כללי המאפשר את הרחבת שעות העובדים הצעירים. מי שמוגדרים כעובדים צעירים, הם בני 16 ומעלה עד השעה 23:00, זאת במקום השעה 20:00 שהייתה עד כה
מערכת ice | 
עבודה (צילום shutterstock)
רק לפני קצת יותר משבועיים, שר העבודה, יואב בן צור חתם על היתר מיוחד להרחבת שעות הפעילות של נהגי רכב ציבורי והובלות, ההיתר נחתם לאחר דיונים והערכת מצב משק העובדים בימי המלחמה, של משרד העבודה ומשרד התחבורה, אבל החל מאתמול (שישי) יש כבר הנחייה חדשה.
לאחר שבימים האחרונים התקבלו במינהל הסדרה ואכיפה במשרד העבודה, בקשות רבות מצד מעסיקים, המבקשים להתיר העסקת בני נוער בשעות הלילה, הוחלט על שינוי מהותי כדי לסייע על שמירת העבודה במשק גם בימי המלחמה.

בהודעה שפורסמה באתר הממשלתי, הסבירו במשרד העבודה כי בהתאם לכך ועקב גיוס עובדים רבים וצמצום פעילותם של חלק ממוסדות החינוך, שר העבודה, יואב בן צור, חתם ביום חמישי האחרון על היתר כללי המאפשר את הרחבת שעות העובדים הצעירים.
מי שמוגדרים כעובדים צעירים, הם בני 16 ומעלה עד השעה 23:00, זאת במקום השעה 20:00 שהייתה עד כה וזאת מבלי לפגוע באורך יום העבודה של צעיר שנותר עד 9 שעות עבודה ביום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה