קריירה ולימודים

השר דיכטר מקדם גיוס עובדים זרים לעבודה בחקלאות: אלה המענקים שיחולקו

שר החקלאות אבי דיכטר נפגש הבוקר עם שגריר ויאטנם בישראל במטרה לקדם גיוס עובדים זרים לעבודה בחקלאות בדרום. עובדים זרים שיישארו בארץ יקבלו תמריצים מידיים בסך 2,000 שקל לחודש, עבור כל עובד
מערכת ice |  6
אבי דיכטר ושגריר ויאטנם (צילום דוברות משרד החקלאות)
היום (שישי) החל יומה ה-14 של מלחמת חרבות ברזל, שבועיים בדיוק אל תוך המערכה הכבדה שהביאה להירצחם ונפילתם של לפחות 1,400 חיילים ואזרחים ישראלים. משרד הבריאות הודיע על למעלה מ-4,600 אנשים שנפצעו ופונו לבתי החולים, בעוד 202 אנשים, ביניהם עשרות ילדים וזקנים, נמצאים בשבי החמאס.
בין כל החטופים והנרצחים ישנם עשרות עובדים זרים, רובם תאילנדים שעובדים בשטחי העוטף. בעקבות המצב הקשה, רוב התאילנדים עזבו את ישראל ונוצר משבר חמור מאוד בכוח העבודה בכלל ובחקלאות בפרט.
בתוך כך, שר החקלאות אבי דיכטר נפגש הבוקר עם שגריר ויאטנם בישראל Ly Duc Trung, במטרה לקדם גיוס עובדים זרים לעבודה בחקלאות בדרום. שר דיכטר הדגיש בפני השגריר Trung, את חשיבות הישארותם של העובדים הזרים כאן למען העבודה החקלאית בעוטף ובכלל, שמירה על רציפות תפקודית והבטחת ביטחון המזון.
משרד החקלאות פועל בשיתוף רשות האוכלוסין וההגירה יחד עם שגרירויות נוספות, על מנת לעודד עובדים זרים להישאר בישראל על ידי מענק תמריצים מידיים בסך 2,000 שקל לחודש, עבור כל עובד. ממשרד החקלאות נמסר כי השר והשגריר ימשיכו לעמוד בקשר על מנת להביא לפתרון בסוגיה זו בהקדם.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    לך הביתה !!
    הוגה דעות 10/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ויפה שעה אחת קודם !! הרסת את המדינה הבאת עליה חורבן שלא היה כמותו אין לך מה לחפש פה !!
    סגור
  • 5.
    דיכטר
    ויקי 10/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דיכטר היקר״ תחזור לכונכיה.אין מקום בהנהגה
    סגור
  • 4.
    דיכטר השפן חסר חוטדדרה לך הביתה יחד עם ממשלת החורבן (ל"ת)
    טוני המרוקאי 10/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 3.
    עובדים אשר הגיעו מתאילנדים
    רונית 10/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אילו היו מכבדים את חשיבות החקלאות,היו מכנים,: עבודה מועדפת אחרי שרות צבאי והיו דואגים להגן את האנשים התאילנדים שגם נאמנים וגם חרוצים וגם משרים רוגע כי אפשר לסמוך עליהם.הם מקצוענים.
    סגור
  • 2.
    עניי עירך קודמים!!!!
    אנצי! 10/2023/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שהמדינה תשקיע יותר בעובדים מפה.כי אז ייווצר מצב של מהגרים עם משפחות שלא רוצים להגר או שאין להם לאן לחזור.מספיק להבין מה קורה בדרום תל אביב ולדעת שזאת תוכנית חלם ובלי תוחלת!!!!
    סגור
  • 1.
    לדבר עם רבני החרדים שיצאו לעבוד ,.
    שאול נעים 10/2023/21
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בושה של שר , מאות אלפי חרדים צעירים חיים בבטלה , דבר עם הרבנים שלהם , די הגיע הזמן שחצי עם יתן כתף , ויצא לעבוד . אם לא מתגייסים אז לפחות שיעבדו הבטלנים.
    סגור