קריירה ולימודים

שבוע עבודה של 4 ימים? זה המקום שמציע לכם להגיע

חברות באוסטרליה, בקצב הולך וגדל, מציעות לעובדים חדשים שיצטרפו שבוע עבודה בן ארבעה ימים בלבד, זאת כחלק מניסיון להיות אטרקטיביות יותר מהמתחרות, בעוד כוח האדם נמצא בשפל והביקוש בשיאו
מערכת ice | 
הייטק (צילום freepik)
מחפשים לעשות רילוקיישן? להרוויח טוב יותר ולעבוד פחות? חברות באוסטרליה, בקצב הולך וגדל, מציעות לעובדים חדשים שיצטרפו שבוע עבודה בן ארבעה ימים בלבד, זאת כחלק מניסיון להיות אטרקטיביות יותר מהמתחרות, בעוד כוח האדם נמצא בשפל.
שבוע עבודה מקוצר הפך ללהיט אמיתי ושיעור הצעות העבודה המציאות את התנאי הזה זינק ב-50% בתחילת 2023, לעומת התקופה שלפני פרוץ מגפת הקורונה העולמית. כלכלנים באסיה מזהירים כי זוהי רק ההתחלה של הגל, ועד כה רק ב-0.5% ממודעות הדרושים שפורסמו בפברואר דיברו על שבוע מקוצר באופן מוגדר.

דוח חדש שמגיע על רקע עניין גובר של עובדים בשבוע עבודה מקוצר בכל רחבי העולם כמו למשל עבודה מהבית או היברידית, שהתגלתה כפתרון מצוין בתקופות הסגרים, שלא פגעו במקומות העבודה ואיפשרו לעובדים גמישות. בבריטניה כבר נערך ניסוי של שבוע עבודה בן ארבעה ימים ונמצא כי הוא מגביר את הפרודוקטיביות ומפחית תחלופת עובדים ושחיקה. שם מדברות החברות על המשך הפיילוט.
יש לציין שחברי הפרלמנט באוסטרליה הביעו בחודש שעבר תמיכה בהמלצות לניסוי של שבוע עבודה מקוצר, כאשר במדינה רואים ביקוש גדל והולך לעבודה, בטח לתנאים שכאלה שמאפשרים איזון וגמישות בין החיים האישיים למקצועיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה