קריירה ולימודים

העיצומים ממשיכים: אלה היישובים בהם הלימודים יחלו מחר ב-12:00

ארגון המורים הודיע כי ביום שני יחלו הלימודים בשעה 12:00 בכיתות י'-י"א ביישובים באקה אל גרביה, באר טוביה, באר יעקב, באר שבע, בית אל, בית ברל ועמי אסף, בית ג׳אן, בית ירח, בית שמש, ביתר עלית, בני ברק ובת ים
מערכת ice | 
בית ספר (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
ארגון המורים הודיע כי לאור המשך אי ההסכמות בינו ובין משרד האוצר על הסכם שכר חדש, מחר (יום שני) יחלו הלימודים בשעה 12:00 בכיתות י'-י"א ביישובים באקה אל גרביה, באר טוביה, באר יעקב, באר שבע, בית אל, בית ברל ועמי אסף, בית ג׳אן, בית ירח, בית שמש, ביתר עלית, בני ברק ובת ים.
ארגון המורים מסר כי הסיבה לעיצומים היא "ההתנהלות המזלזלת והמחפירה של משרד האוצר כלפי מורי החינוך העל-יסודי, וההצעות המשפילות והפוגעניות של משרד האוצר למורים".
לדברי יו"ר ארגון המורים רן ארז, "לא נעצור עד ששכר המורים המתחילים בחינוך העל-יסודי יהיה 12 אלף שקל לפחות, ושכר המורים הוותיקים יעלה בהתאמה. לא ניתן יד להמשך השפלת מורי החינוך העל יסודי בישראל".

בנוסף, היום הדויעה הנהגת ההורים הארצית על השבתת החטיבות והתיכונים (כיתות ז' עד י"ב) ביום רביעי הקרוב, למשך יום אחד. זאת במחאה על פרסום מתווה הבגרויות החדש שהציג שר החינוך יואב קיש, וכן בשל עיצומי ארגון המורים, המוחים על אי חתימת הסכם שכר עמם, מה שפוגע בהכנה לבגרויות.
מהנהגת ההורים נמסר כי מוחרגים מהשביתה כל ההכנות לבגרויות לרבות מתכונות, סיורי מגמות או כל יציאה לפעילויות חוץ שאינן ניתנות להזזה, כמו גם החינוך המיוחד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה