קריירה ולימודים

מענק לכל עובד: גולן טלקום מצטרפים לוועד של סלקום

עובדי גולן טלקום חתמו על הצטרפות לארגון העובדים של סלקום בראשות מיה יניב. המהלך משלים את התאגדות עובדי נטוויז'ן ודינמיקה תחת ארגון עובדי קבוצת סלקום. לאחר המהלך יקבלו העובדים שורת הטבות ובראשן מענק חתימה של אלפי שקלים

יהודה לוינגר | 
חתימת ההסכם עם סלקום (צילום יחצ)
עובדי גולן טלקום חתמו היום (שלישי) על הסכם המאגד אותם תחת ארגון עובדי קבוצת סלקום בראשות היו"ר מיה יניב. המשמעות עבור עובדי גולן טלקום הוא הטבות משמעותיות בתנאי העבודה וכך שעל פי ההסכם החדש יקבלו העובדים מענק חתימה שיכול להגיע ל-6,000 שקל, בכפוף לוותק שלהם.
בנוסף, יזכו העובדים בשיפור בתקציב הרווחה שיעמוד על סכום של 2,550 שקל לכל עובד בחברה, הכולל ארוחות לפי כרטיס הסעדה, תוספת ביגוד, סיוע במימון גני ילדים, שבוע נוסף בחופשת לידה, השתתפות באירועים ופעילויות ייחודיות לעובדי החברה ועוד.
בנוסף לחלקו הכלכלי של ההסכם ישנו גם חלק ארגוני רחב שמקנה סט זכויות בנושאים רבים שמבטיח הגנה על זכויותיהם ושמירה על כבודם של העובדים.
 
בוועד סלקום יכולים להיות גם מרוצים בכך שההסכם מחזק את הוועד הנוכחי בראשות מיה יניב ולמעשה משלים את איחוד כל עובדי קבוצת סלקום תחת ועד אחד גדול (זאת לאחר שעובדי דינמיקה ועובדי חברת נטוויז'ן כבר תחת הארגון). בכך, מאגד בתוכו ארגון עובדי קבוצת סלקום כ- 3000 עובדות ועובדים.
מיה יניב, יו"ר ארגון עובדי קבוצת סלקום: "החיבור של כל עובדי קבוצת סלקום על שלל החברות השונות תחת מטריה אחת הוא חיבור אסטרטגי לטובת כולנו. יצרנו עבור עובדי גולן טלקום שינוי משמעותי בתנאי ההעסקה שלהם. המהלך הזה הוא WIN WIN - גם שיפור במעמדם של העובדים וגם חיזוק מעמדו של הארגון. ארגון עובדי קבוצת סלקום תחת ניהולי ימשיך להוביל מהלכים שיובילו לצמיחה ושגשוג שגם ההנהלה וגם העובדים ירוויחו מהם".
נדב אמסלם, מנכ״ל גולן טלקום: "הצלחתה של גולן טלקום מבוססת, בראש ובראשונה, על העבודה המאומצת והמצוינת של עובדיה. אני מברך על חתימת ההסכם למען עובדי גולן טלקום, שמבטא את הערכתנו הרבה למאמצים שמשקיעים העובדים בעבודתם, המקצועיות והמסירות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה