קריירה ולימודים

שכר המינימום יזנק ל-40? זו התוכנית למימוש ההבטחה

ברקע חילופי הממשלות שצפויים בתקופה הקרובה, עמותת "עומדים ביחד", מודיעה על המשך המאבק להעלאת שכר המינימום ל-40 שקלים לשעה
מערכת ice |  2
המשכורות ממשיכות לרדת (צילום unsplash, Pixabay)
בתנועת "עומדים ביחד", שהובילה את קמפיין מינימום 40, להעלאת שכר המינימום ל-40 שקלים, הודיעו כי הם מחזירים בכל הכוח את המאבק וכבר החלו בקמפיין חוצות ברחבי הארץ בקריאה ליו״ר שס, אריה דרעי, לעמוד בהתחייבות הבחירות שלו ולהכניס את העלאת שכר המינימום לקווי היסוד של הממשלה כבר עכשיו.
כזכור, כל סיעת ש״ס תמכה בהצעת החוק להעלאת שכר המינימום כאשר כיהנה באופוזיציה, מה שצפוי כעת להכניס אותם לבעיה מהותית להתנגד לדרישה שהולכת וצוברת תאוצה גם בתוך בתי הכנסת ובפשקוועילים ברחוב החרדי. כמוהם, גם בסיעת יהדות התורה ואף בסיעת הליכוד הייתה תמיכה בעבר במהלך כאשר כיהנו באופוזיציה.
כזכור, בפעם הקודמת הקואליציה נקרעה סביב הצעת החוק כאשר מרצ ומפלגת העבודה נטשו את המליאה וסירבו להתנגד להצעה ובכך הביאו לאישור הצעת החוק בקריאה טרומית. כעת, כבר הגישה מפלגת העבודה מחדש את הצעת החוק להעלאת שכר המינימום וצפויה לאתגר בעצמה את הקואליציה בנושא הזה.
מעומדים ביחד נמסר:"בכנסת הקודמת, כל חברי הכנסת של ש"ס ויהדות התורה חתמו על הצעת החוק שלנו להעלאת שכר המינימום ל-40 ש"ח לשעה. עכשיו ההזדמנות להכניס את הדרישה להסכמים הקואליציוניים סביב הקמת הממשלה החדשה. במיוחד עבור מפלגת ש"ס, שרצה לבחירות תחת הסיסמא 'המפלגה החברתית היחידה בישראל'".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מה עים שכר מנימום
    יורם 11/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה עים שכר מנמום
    סגור
  • 1.
    קשישים
    שמעון 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קצבת אזרח ותיק מעלים ל3000 שח
    סגור