קריירה ולימודים

ארגון הגננות ליפה בן דוד: המתיני עד אחרי הבחירות

יו"ר הארגון, דורית חזן, שלחה הבוקר מכתב דחוף למזכ"לית הסתדרות המורים בדרישה שלא לחתום על ההסכם המסתמן עם האוצר בטענה שהוא פוגע בגננות. היא קוראת להמתין עם המאבק ולפתוח במשא ומתן מחודש לאחר הבחירות
מערכת ice | 
יפה בן דוד (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
יו"ר ארגון הגננות והמחנכות בישראל, דורית חזן שלחה הבוקר (שני) מכתב דחוף למזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דוד, בדרישה שלא לחתום עם משרד האוצר על ההסכם המסתמן.  "אני פונה אלייך בדרישה שלא לחתום על כל הסכם שכר ללא שיפור תנאי העסקה. ההסכם המתבשר הוא הסכם אשר פוגע באופן חד משמעי בכל עובדות ההוראה ובפרט בגננות". 
בנוסף, מציבה חזן דרישה מפתיעה בפני בן־דוד: "אני קוראת לך לעצור כל מהלך של משא ומתן עם האוצר, להתחיל את שנת הלימודים כרגיל ובתום הבחירות להכנס לתהליך מחודש" כתבה. "עדיף עוד שנה ללא הסכם מאשר חתימה על הסכם שיהווה בכיה לדורות"! מעבר לדרישה שלא להפקיר את הגננות, לא סיפקה במכתבה הסבר מדוע עדיף להמתין עד לאחר הבחירות ולהתניע את המשא ומתן מחדש.
 
חזן קובלת על הדרישות של האוצר לפגוע בימי החופשה, על הגמישות בפיטורין של עובדי ההוראה מבלי שינתן מתווה אוביקטיבי ושקוף והסכמי הפנסיה שהיוו הרעת תנאים מבחינת הגננות. עוד מציינת יו"ר הארגון את את רפורמת "אופק חדש", בה היה "פער משמעותי ולא מידתי בין הגננות לבין המורים - לרעת הגננות, כך שכל אחת הפסידה בפועל מאות אלפי שקלים, ואילו האוצר חסך על גבן מיליארדי שקלים מאז 2011". 
 
במהלך זה מצטרף ארגון הגננות המחנכות לדרישה שהציבו הבוקר היועצים החינוכיים - לשפר את תנאי ההעסקה ולא את השכר בלבד, עבור כל עובד ההוראה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה