קריירה ולימודים

סלופארק מגייסת עשרות עובדים

סלופארק מתרחבת והודיעה כי תגייס עוד עשרות עובדים עד לסוף השנה הנוכחית: בתחומי הפיתוח, הפרודקט, אנליסטים, פיתוח עסקי ועוד. סמנכ"לית משאבי האנוש בחברה: "עוברים תהליך של התחדשות במובן העסקי"
מערכת ice |  1
גיא סלוק מנכל סלופארק (צילום תום חוליגנוב)
החברה הודיעה כי בימים אלה היא מתרחבת, כיום מספר העובדים עומד על כ-70. עד סוף השנה מתכננים בחברה עוד עשרות עובדים כאשר המשרות המבוקשות הן בתחומי הפיתוח, הפרודקט, אנליסטים, פיתוח עסקי, נציגי מכירה, רכזי הדרכה, בקרת איכות וניהול מכירות.
לירון עובדיה, סמנכ"לית משאבי אנוש בחברה, מציינת כי "בשנה האחרונה סלופארק נמצאת בתהליך צמיחה מואץ והתחדשות במובן העסקי, הארגוני והתרבותי בארץ ובחו"ל. אנחנו מחפשים מועמדים מובילים ומוכשרים שישתלבו בתרבות הדינמית ומלאת האתגרים שלנו ויביאו איתם דרייב של עשייה משותפת ומקצועיות בלתי מתפשרת".
לאחרונה השיקה סלופארק את הגרסה המשודרגת של האפליקציה אשר מראה למשתמשיה על גבי מפת האפליקציה את מיקומם ואת החניות הפנויות בכחול לבן בקרבתם, כמו כן מראה בזמן אמת מתי החניה התפנתה, ומאפשר להם לנווט אליה באמצעות אחת מאפליקציות הניווט הקיימות בנייד. בנוסף, המשתמשים יכולים לראות אילו חניונים קרובים נמצאים, מה סטטוס התפוסה וגם לנווט אליהם.
סלופארק פועלת במספר מדינות ברחבי העולם ביניהן: אוסטרליה, ארגנטינה ויוון וצפויה להרחיב את הפעילות שלה לשווקים נוספים ברחבי העולם בשנת 2022.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חברה חשוכה שדוגלת בגניבת הלקוחות
    אלפא 11/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חלק גדול מרווחי החברה הוא סליקה וגביית תשלום מהלקוחות ללא שום סיבה, ראו הוזהרתם. תבדקו בחשבונות
    סגור