קריירה ולימודים

עובדי טיב טירת צבי חתמו על הסכם קיבוצי, אלו התנאים החדשים

ההסתדרות, הנהלת טיב טירת צבי וועד העובדים חתמו על הסכם קיבוצי. תוקף של ההסכם עד דצמבר 2023, והוא יחול על כ-160 עובדי החברה. יו"ר ההסתדרות המזון והפרמצבטיקה: "הסכם מתקדם שהביא לשיפור בשכרם, ברווחתם ובפנסיה שלהם"
מערכת ice |  1
טירת צבי בהסכם קיבוצי (צילום דוברות ההסתדרות)
ההסתדרות, הנהלת טיב טירת צבי וועד העובדים חתמו היום (שני) על הסכם קיבוצי. תוקף ההסכם עד דצמבר 2023 ויחול על כ-160 עובדי החברה. ההסכם משפר בצורה משמעותית את תנאי העבודה, הרווחה והזכויות הסוציאליות של העובדים.
עיקרי פרטי ההסכם נקבע כי העובדים יקבלו תוספות שכר שקליות בשווי של כ-6% לתעריף השעתי, וכן תוספת שכר ממוצעת בשיעור של 2.5%, לתקופת ההסכם. כמו כן, יזכו העובדים להמרה של 75% מהפרמיה אל תוך השכר, כתוצאה מכך יגדלו באופן ניכר ההפרשות הפנסיוניות והזכויות הסוציאליות של העובדים.
עוד הוסכם כי ייקבע שיעור שכר מינימום מפעלי, כך שיהיה תמיד מעל שכר המינימום הנהוג במשק, ומנגנון גידול תעריף הפרמיה במקרה של עליית שכר מינימום במשק בתקופה ההסכם. בנוסף לכך יקבלו העובדים מענק קבוע בכל שנה על פי ותק, מענק בשנים בהן תעמוד החברה ביעדים ומענק חתימת הסכם. עוד הוסכם כי יוגדלו תקציבי השתתפות החברה בנופשים ורכישות העובדים בחנות המפעל.
מי שנכחו במעמד יו"ר הסתדרות עובדי המזון והפרמצבטיקה אליעזר בלו, מנהל חטיבה ארצית באיגוד אביב שניר, מזכיר האיגוד המקצועי ממרחב העמקים אפי כהן צמח וחברי הוועד אדי ארובס, שלומי דמרי וחיה תרועה. מצד ההנהלה הובילו את ההסכם מנכ"ל החברה עקיבא פולק, מנהלת משאבי אנוש נועה בר יהודה, מנהל הכספים איתי גסנבאור ועו"ד טל עינת בן אריה ממשרד ש. פרידמן. המו"מ על ההסכם לווה משפטית ע"י עו"ד הילה גבר מהאגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות, אומרי זינגר ושונטל קולט מאגף הכלכלה ועו"ד יניב וייס מאגף הפנסיה.
יו"ר הסתדרות המזון והפרמצבטיקה, אליעזר בלו מסר: "אני מודה לכל מי שלקח חלק במשא ומתן שהתנהל בצורה מקצועית ויסודית. אני מברך את העובדים על הסכם מתקדם שהביא לשיפור בשכרם, ברווחתם ובפנסיה שלהם".
יו"ר ועד עובדי טיב טירת צבי, אדי ארובס הוסיף כי: "אנחנו גאים בהסכם שמשפר לטובה את רווחת העובדים ומודים להנהלת המפעל על שיתוף הפעולה הפורה עם הוועד וההסתדרות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שלא ינקנקו אתכם, אה?
    רז 07/2021/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    .
    סגור