קריירה ולימודים

חשיפת סטארטאפים של בוגרי 8200: "ירידה בכמות בשנים האחרונות"

בשבוע הבא ירעך כנס חשיפת הסטארטאפים של בוגרי יחידה 8200 כחלר מפעילות התוכנית להאצת סטארטאפים של עמותת בוגרי היחידה. בכנס ישתתפו נציגי קרנות המשקיעים
מערכת ice | 
עמותת בוגרי 8200 (צילום יוחאי דן)
ביום שני הקרוב, 21 ביוני, יערך בתל אביב Showcase בהשתתפות עשרה סטרטאפים בוגרי המחזור ה-11 של עמותת בוגרי 8200 ונציגי קרנות ומשקיעים. היזמים והיזמיות יחשפו את הסטרטאפים החדשים במגוון תחומים של סייבר, בניית אתרים ואפליקציות, טכנולוגיות גיוס וניהול עובדים, מכשירים רפואיים וכלים מבוססי בינה מלאכותית כמו לימוד שפה ועריכת סרטונים.
מאיץ הסטרטאפים של עמותת בוגרי 8200, האקסלרטור הראשון שהוקם בישראל, מסכם 11 שנים לפעילותו עם חציה של מעל למיליארד דולר של השקעות במיזמים שפותחו במחזורים הקודמים ושמונה אקזיטים מוצלחים.   
ירדן אברבנאל, מנהלת תוכנית EISP8200, מסרה, "בחודשים האחרונים ההשקעה ארוכת הטווח של המחזורים הקודמים של התוכנית נשאה פירות, עם הצלחות יוצאות דופן, כולל אקזיטים של זיקית ורייז.ai וגיוסים בולטים של טיילור מד ואקספלוריום, שהביאו את הסכום הכולל של הגיוסים למעל למיליארד דולר. לצד זה אנו רואים ירידה כללית במספר הסטרטאפים החדשים, מגמה שצריכה להדליק נורית אדומה לגבי העתיד. ירידה זו מחייבת יותר מתמיד הגברת העידוד, הליווי והסיוע ליזמים בתחילת דרכם כדי שגם בשנים הבאות נוכל להמשיך ולראות שיאים חדשים בהייטק ולשמר את מנוע הצמיחה של הכלכלה והתעסוקה בישראל".
במפגשי המחזור ה-11 השתתפו יזמים ובהם אוהד בוברוב, שבעצמו השתתף באחת התוכניות הראשונות של בוגרי 8200. בוברוב, ממייסדי טאלון ומי שמכר את לקון סקיוריטי לצ'ק פוינט וגיל הירש שמכר את פייס. קום לפייסבוק סיפרו על ניסיונם כיזמים בתחילת הדרך ועל הגיוסים והאקזיטים שעשו. כן הופיעו נציגי קרנות ששיתפו את היזמים בשיקולים המנחים אותם בבחירת סטרטאפים להשקעה ונוצרו חיבורים בין סטרטאפים לבין חברות פוטנציאליות כלקוחות או כשותפות לתהליכי הפיתוח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה