קריירה ולימודים
רמי לוי חוגג יום הולדת: "האיש והאגדה, בזכותך אנחנו כאן"
העובדים והמשפחה בירכו את איש העסקים ליום הולדתו ה-69 ברשתות החברתיות: "אתה לא רק מנהל ומוביל, אלא גם מקור השראה לכל אחד ואחת מאיתנו, מאחלים לך המון רגעים של שמחה ושגשוג, והכי חשוב – שתמשיך להוביל אותנו עם חזון וחדשנות"
רמי לוי, הבעלים של רשת שיווק השקמה, ישראייר ועוד שורה של חברות במשק בהן הוא שותף, חגג ביום שני האחרון את יום הולדתו ה-69. ברשתות החברתיות של רשת הסופרמרקטים שבבעלותו הועלו ברכות מרגשות מעובדיו ברחבי הארץ.
בדף נכתב: "מזל טוב לרמי לוי. לרגל יום הולדתו של האיש והאגדה – רמי לוי, אנו במשפחת רמי לוי רוצים לאחל לך המון אושר, בריאות, הצלחה ושפע בשנה החדשה. רמי, אתה לא רק מנהל ומוביל, אלא גם מקור השראה לכל אחד ואחת מאיתנו. בזכותך אנחנו כאן, עובדים יחד מתוך תחושת שליחות, גאווה ושיתוף פעולה".
עוד נכתב: "המשפחה שלך תמיד לצידך, וגם כל העובדים שמעריכים את המסירות שלך, את הלב הגדול ואת הדוגמה האישית שאתה נותן בכל יום. מאחלים לך המון רגעים של שמחה ושגשוג, והכי חשוב – שתמשיך להוביל אותנו עם חזון וחדשנות, תמיד עם חיוך על הפנים. מזל טוב! המשפחה והעובדים". מעבר לכך, העובדים גם בירכו אותו בסרטון.
רק לפני כשבועיים, לוי ובתו, המנכ"לית החדשה של רשת שיווק השקמה יפית אטיאס לוי, יצאו לחלק סופגניות לאנשי הצפון ולחיילי צה"ל שבבאזור, כדי להודות להם ולמתנדבים בחמ"לים עם תרומה מרגשת. אז לוי היה בצד המשמח, עכשיו הוא בצד השני כשמבקשים לשמח אותו ביום חגו.
בסרטון נראית אחת התושבות מספרת ללוי שהגיע "לחבק את תושבי הצפון", כי: "זה בית משוגעים פה, אני לא מצליחה לרשום את כמות האנשים שכמהים לבוא הביתה. עכשיו הבאתם לי משהו מתוק וטעים ושימחת אותי היום".
לאחר מכן הציגו לו אנשי החמ"ל את הטילים שנורו לצפון. יפית אטיאס לוי אמרה: "אנחנו בהלם ממה שאנחנו רואים, אבל יהיה בסדר". בסרטון החיילים הודו לרמי לוי על התרומה: "בדיוק חזרנו מפעילות בלבנון ושימחו אותנו מאוד", לוי הצטלם והודה לחיילים על שירותם.
הסרטון שעלה רק אמש ברשתות החברתיות ממשיך את הפעילות עצמה שהייתה כבר בשבוע שעבר והייתה טבילת האש הראשונה של יפית בתו. בכך רמי לוי מצרף אליו באופן רשמי את בתו, יפית אטיאס, לבורד של הרשת, וגם לביקורים ברחבי הארץ בהליך חפיפה מסודר.
עוד ב-
כפי שפרסמו ב-ice רשת רמי לוי אשר ידועה בשל סל הקניות הזול שלה, החליטה לעקוץ את טרנד מכירת הסופגניות ה-"מפונפנות" בסכומי כסף רבים שמגיעים אפילו למעל 40 שקל לסופגניה מקושטת, והעלו קמפיין מתגלגלת ברשתות החברתיות עם סרטונים קצרים כיצד להכין סופגניות "פרימיום" ב-"מחירי רמי לוי" באופן פשוט בבית. את הסרטונים המאוד יוצאי הדופן האלד ניתן לראות בערוצי הסושיאל וביוטיוב של הרשת.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה