קריירה ולימודים

ביטוח לאומי סוגר את הסניפים בישראל: המענקים שלכם בסכנה?

על פי ההודעה שנמסרה מהביטוח הלאומי הסניפים ייסגרו כבר מהיום ל-8 ימים וייפתחו לקהל ביום ראשון, 27.10.24 בהזמנת תור מראש באתר. בימים אלה תוכלו להמשיך שירות מרחוק
מערכת ice | 
ביטוח לאומי (צילום shutterstock, Magma Images)
ביטוח לאומי הודיע לכלל הישראלים כי במהלך חג סוכות, שיחל הערב (רביעי) הסניפים יהיו סגורים כאמור מהיום, ה-16.10.24,  עד ליום חמישי, 24.10.24. בסך הכל מדובר על 8 ימים בהם הסניפים יישארו ללא מענה.
על פי ההודעה שנמסרה מהביטוח הלאומי הסניפים ייפתחו לקהל ביום ראשון, 27.10.24 בהזמנת תור מראש באתר. בימים אלה תוכלו להמשיך ולקבל שירות בערוצי האונליין השונים.

אם תקבלו שירות דרך האתר, תוכלו לקבל מידע מעודכן על הזכויות שלכם, להגיש תביעות ולשלוח מסמכים באופן מקוון, לקבל מידע אישי באתר השירות האישי, לפנות אלינו בבירורים במדור "יצירת קשר", ולבצע מגוון פעולות במהירות ובקלות.
בפייסבוק בעמדות לשירות עצמי מחוץ לסניפים - להדפיס אישורים וטפסים. וכמו כן, במוקד טלפוני 6050* - לקבל שירותים אוטומטיים בלבד, לא יהיה מענה אנושי של נציגי השירות. עוד נמסר מהבטח"ל: "אנו מאחלים חג שמח ובשורות טובות לכל בית ישראל! מתפללים להחזרת החטופים ולשמירה והגנה על כל חיילי צבא ההגנה לישראל וכוחות הביטחון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה