קריירה ולימודים

ביטוח לאומי בבשורה אדירה: זה המענק שנכנס לחשבונכם הבוקר

לדברי הבטח"ל באזור האישי באתר הביטוח הלאומי ניתן לבדוק בקלות את מצב הבקשה שהגשתם, כמו גם בצ׳אט עם נציג אנושי באתר וכן גם במוקד טלפוני 6050*. היום גם נכנסים מענקים וקצבאות לחשבונות הבנק של מאות אלפי זכאים
מערכת ice | 
מענקים מביטוח לאומי (צילום shutterstock, unsplash)
האם הגשתם בקשה לביטוח הלאומי וכבר רוצים לדעת באיזה שלב היא נמצאת? לא יכולים להגיע אל הסניף בשל המלחמה או בשל מצב אישי שלא מאפשר זאת? המוסד לביטוח לאומי מסיר את החששות ומודיע כי מעכשיו תוכלו לבדוק את הסטטוס בלי לצאת מהבית.
לדברי הבטח"ל באזור האישי באתר הביטוח הלאומי ניתן לעשות זאת בקלות, כמו גם בצ׳אט עם נציג אנושי באתר וכן גם במוקד טלפוני 6050*. מהביטוח הלאומי נמסר כי: "אנחנו כאן כדי להבטיח שתקבלו את כל המידע הנחוץ לכם בצורה הנוחה ביותר, ולוודא שאתם מעודכנים בכל שלב של הטיפול בבקשה שלכם".
אגב, ביטוח לאומי שיגר בשורה משמחת על הקדמת תשלום קצבאות בחודש הקרוב, זאת לרגל יום הכיפורים וחג הסוכות, כאשר הביטוח הלאומי מקדים בחודש אוקטובר את תשלומי הקצבאות הבאות.
אחרי שתשלום קצבאות הבטחת הכנסה ואבטלה הוקדם לתאריך 9.10.24 (במקום 13.10.24), כעת תשלום קצבאות ילדים וחיסכון לכל ילד יוקדם למחר (שלישי) לתאריך 15.10.24 (במקום 20.10.24), נמסר: "שיהיו חגים שקטים ורגועים לכולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה