קריירה ולימודים

עובדים במקצוע הזה? תוכלו לקבל 600,000 שקל מענק

כל חקלאי חדש, שיקים משק באזור חבל תקומה, יוכל לקבל מענק מהמדינה של עד 600 אלף שקלים ושיעור המענק מתוך ההשקעה יעמוד על 50%. במשרד החקלאות ומנהלת תקומה ציינו כי הם רואים בהרחבת העוסקים בחקלאות ועידוד כניסת חקלאים חדשים, יעד מרכזי והשקעה אסטרטגית לשנים הבאות
מערכת ice | 
צילום פלאש 90/ משה שי, shutterstock
משרד החקלאות ומנהלת תקומה הודיעו היום (שלישי) על השקעה בגובה של 25 מיליון שקלים עבור חקלאים חדשים בחבל תקומה שיקימו משק באזור. כל חקלאי חדש, שיקים משק באזור חבל תקומה, יוכל לקבל מענק מהמדינה של עד 600 אלף שקלים ושיעור המענק מתוך ההשקעה יעמוד על 50%.
התכנית החדשה מיועדת כאמור לחקלאי הדור הבא - חקלאים חדשים שיקבלו תמריץ בדרך של השתתפות בהשקעה בכל ענפי החקלאות המאפיינים את החבל וכוללים: מטעים, פרדסים, גידולי שדה, ירקות, לולים, רפתות, דירים השקעה במתקני אריזה ומיון מתקדמים לאחר קטיף. במשרד החקלאות ומנהלת תקומה ציינו כי הם רואים בהרחבת העוסקים בחקלאות ועידוד כניסת חקלאים חדשים, יעד מרכזי והשקעה אסטרטגית לשנים הבאות.

מנכ"ל משרד החקלאות, אורן לביא, בירך: "הרחבת החקלאות בגבול הדרום היא יעד מרכזי של המשרד לשנים הבאות. פיתוח חקלאי בחבל תקומה מהווה עוגן התיישבותי וציוני, שמירה על אדמות המדינה ומנוע צמיחה כלכלי חשוב, החקלאות בישראל היא חלק בלתי נפרד מהזהות הלאומית שלנו".
ראש מערך החקלאות במנהלת תקומה, אסף יצחקי: "אחד מנושאי הליבה בתוכנית החומש של המנהלת בתחום החקלאות הוא הצמחת הדור הבא של החקלאים בחבל, מתוך הבנה כי זהו מרכיב קריטי בבניית החקלאות המקומית לעתיד, כחקלאות מתקדמת, חדשנית ועוגן התיישבותי וכלכלי. תוכנית השקעות ההון לחקלאים חדשים שאנו משיקים יחד עם משרד החקלאות היא אחד הרכיבים החשובים, ואליה יתווספו בהמשך מהלכים נוספים הכוללים: חונכות עסקית, הדרכה מקצועית ותוכניות נוספות שתכליתן לייצר קרקע פורייה להתפתחותם של חקלאי העתיד של החבל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה