קריירה ולימודים

אוניברסיטת תל אביב זוכה לכבוד ענק: ההישג המרשים שקטפו החוקרים

מועצת המחקר האירופית (ERC) מפרסמת את תוצאות הקול הקורא של מענק ה-ERC לחוקרים וחוקרות צעירים וצעירות לשנת 2024, בהם אחד עשר חוקרים וחוקרות מאוניברסיטת תל אביב ממגוון תחומי מחקר. המענק מאפשר לחוקרים להגשים את מטרות המחקר שלהם ולקדם שיתופי פעולה שונים

מערכת ice | 
אוניברסיטת תל אביב (צילום אוניברסיטת תל אביב)
מועצת המחקר האירופית (ERC) חושפת את תוצאות הקול הקורא של מענק ה-ERC לחוקרים וחוקרות צעירים וצעירות לשנת 2024, בהם אחד עשר חוקרים וחוקרות מאוניברסיטת תל אביב ממגוון תחומי מחקר.
המענק היוקרתי נועד לאפשר לחוקרים צעירים להגשים את המטרות שהציבו לעצמכם במחקר. מלבד זאת, המענק מאפשר לחוקרים לקדם את שיתופי הפעולה השונים עליהם הם עובדים ולסייע בשלבים הראשונים של מסחור טכנולוגיות.  
פרופ' דן פאר, סגן הנשיא למחקר ופיתוח וראש המעבדה לננו-רפואה באוניברסיטת תל אביב: "אוניברסיטת תל אביב גאה מאוד בחוקרים ובחוקרות שלה העומדים בחזית המדע העולמית ותורמים לפיתוח וקידום המחקר ופיתוח טכנולוגיות יישומיות ומסחורן בשלל תחומי מחקר שונים ומגוונים".
עוד הוסיף פרופ' פאר: "זה מרגש ומשמח לראות חוקרים וחוקרות רבים כל כך ברשימת הזוכים השנה, כמו גם את מגוון תחומי המחקר הרחב. משמח מאוד לראות את ההכרה לה זוכים החוקרים והחוקרות של האוניברסיטה".
בין החוקרות והחוקרים שמחקריהם פורצי הדרך זכו במענק היוקרתי הם פרופ' יסמין מרוז מביה"ס למדעי הצמח ואבטחת מזון בפקולטה למדעי החיים, והמרכז לפיזיקה וכימיה של מערכות ביולוגיות, ד"ר תומר שנהר, ביה"ס לפיזיקה ואסטרונומיה, ד"ר נדב כהן מביה"ס למדעי המחשב וד"ר רועי לוי מביה"ס לכלכלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה