קריירה ולימודים

מענקים במאות אלפי שקלים: yes ופלאפון מפנקות

yes ופלאפון העניקו מלגות לימודים לחיילי גבעתי: חברות התקשורת המאמצות את עמותת חטיבת גבעתי תרמו השנה בסכום המוערך במאות אלפי שקלים. בין מקבלי המלגות: שלושה לוחמים שנפצעו בלחימה ברצועת עזה
מערכת ice | 
כסף (צילום shutterstock)
yes ופלאפון, המאמצות את עמותת בית חטיבת גבעתי, העניקו אתמול (שלישי) מלגות לימודים ל-12 חיילי החטיבה הסגולה המהווה את חוד החנית של הלחימה מאז ה-7 באוקטובר. אירוע הענקת המלגות נערך בבית 'קרן הישג' בתל אביב.
12 חיילות וחיילים מחטיבת גבעתי זכו לקבל מלגת לשנת לימודים אקדמית, כאשר מבין המלגאים ישנם גם 3 לוחמים שנפצעו בקרבות בלחימה בעזה. באירוע נכחו: אילן סיגל, מנכ"ל yes ופלאפון; רמ"ט חטיבת גבעתי, אל"ם (במיל') אלי ג'ינו; איציק לויט, יו"ר עמותת חיילי גבעתי; אלוף (במיל') יום טוב סמיה ויהודה לוי הפרזנטור של חברת פלאפון.
 
אילן סיגל, מנכ"ל פלאפון ו-yes: "זכות גדולה עבורנו לתמוך ולהעניק מלגות לחיילות וחיילי החטיבה המהווה את חוד החנית של הלחימה מאז ה-7 באוקטובר. הדור הצעיר שלובש מדים מהווה דוגמא אישית והשראה עבור כולנו וחשוב שנתמוך ונסייע להם להגשים את שאיפותיהם ולבנות יחד עתיד טוב יותר עבור מדינת ישראל."

צילום: יוני ספיר
"אנחנו מודים מקרב לב ל-yes ולפלאפון על התמיכה בחיילי ובחיילות גבעתי גם במהלך שירותם הצבאי וגם לאחריו באמצעות מלגות לימודים ותמיכות נוספות. השנה האחרונה הייתה קשה, מאתגרת ומורכבת מאוד". אמר איציק לויט, יו"ר עמותת בית חטיבת גבעתי.


צילום: יוני ספיר
"אבל לשמחתנו גם שנה בה נוכחנו כי יש לנו דור לוחמים מצוין, נחוש, ערכי, המגלה מסירות ותעצומות נפש בלתי רגילים, ואני סמוך ובטוח שהם יתרמו ויובילו את המדינה למקומות טובים יותר". הוסיף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה