קריירה ולימודים

המענק בגובה 3,000 שקל נחשף: מי זכאים לקבל אותו?

בעקבות מאבק התעשיינים: עובדים בישובים מפונים ימשיכו לקבל מענק של 3,000 שקל בחודש
מערכת ice |  1
כסף (צילום shutterstock)
בעקבות מאבק התאחדות התעשיינים, במשרד האוצר הסכימו לאשר את המשך מענק העבודה בסך 3,000 שקל בחודש, לעובדי קווי העימות בצפון ובדרום שפונו מביתם- ובכל זאת ממשיכים להגיע לעבודה.
בשל העובדה שכל המפונים מקבלים אוטומטית פיצוי על שכרם מאז ה- 7 באוקטובר, מדובר במענק מאוד משמעותי- שכן הוא מהווה התמריץ הכלכלי היחידי מצד הממשלה לעובדים להמשיך להגיע לעבודה בקווי העימות, שכן הם יודעים שהם ימשיכו לקבל שכר גם אם לא יגיעו.

נשיא התאחדות התעשיינים, ד"ר רון תומר, מסר כי "אנו שמחים ומודים למשרד האוצר שהבינו את החשיבות הגדולה של המענק ושריינו לכך תקציב, ולועדת הכספים וחברי הכנסת שפעלו בנושא. המענק הנו אחת הסיבות המרכזיות שהעובדים המסורים עושים את המאמץ הלא מובן מאליו וממשיכים להגיע למקומות התעסוקה על אף הפינוי מביתם ועל אף הסכנה".
עוד המשיך: "בזכות העובדה שהם ממשיכים להגיע לעבודה, מפעלים ועסקים יכולים להמשיך ולפעול ללא הפסקה, האספקה ממשיכה להגיע למדפים וחבלי הארץ נשארים מיושבים. כך גם נוכל להבטיח בסיס איתן לשיקום וצמיחה עתידית בתום המלחמה״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    האם זה קובע משהו?!
    אנצי!!!! 08/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמו בכל דבר במדינה כשמדובר בכסף,אז ישר שואלים האם זה יוריד את יוקר המחיה.אם לא,אז זה כמו תמיד סקטוריאלי ולא משפיע על כלום! לכן הציבור רוצה שיהיו בחירות,אבל תמיד הם יבחרו כאלה שלא מתאימים לתפקיד,כי כל עוד בוחרים אנשים לפי קשרים ולא לפי כישורים,אז תמיד יהיו במדינה בעיות שונות!!!!!
    סגור