תיירות

הונאה על חשבון המפונים: משרד התיירות בודק מקרים נוספים

בהודעה לתקשורת שפרסם המשרד נכתב כי כשהתעורר חשד, שיש מי שמנצלים את מצוקתם של המפונים ואף מוציאים כספים במרמה מהמדינה, משרד התיירות הגיש תלונה למשטרה וסיפק לחוקרים את הראיות לכאורה שיש בידו להוכחת החשדות. מאז תחילת המלחמה, שילם משרד התיירות למלונות ולבעלי הדירות למעלה מ-5.1 מיליארד שקל
מערכת ice |  2
פינוי אזרחים מקריית שמונה (צילום פלאש 90/ דוד כהן)
בהמשך להודעת המשטרה על מעצר חשוד בהונאה בדירות למפונים: משרד התיירות בודק מקרים נוספים. בהודעה לתקשורת שפרסם המשרד היום (שלישי) נכתב כי "מזה 10 חודשים משרד התיירות בראשות השר חיים כץ, עושה לילות כימים כדי לדאוג לרווחתם של עשרות אלפי המפונים לצד הקפדה על ניהול מיטבי של כספי הציבור".
כשהתעורר חשד, שיש מי שמנצלים את מצוקתם של המפונים ואף מוציאים כספים במרמה מהמדינה, משרד התיירות הגיש תלונה למשטרה וסיפק לחוקרים את הראיות לכאורה שיש בידו להוכחת החשדות. בהודעה נמסר כי משרד התיירות ממשיך לבחון חשדות להונאה ולקבלת כספי ציבור שלא כדין.
"המשרד יפעל בכל האמצעים החוקיים העומדים לרשותו ואנו סומכים על רשויות החוק שיביאו לדין את האשמים ושהכסף יוחזר לציבור", נכתב בהודעה.
מאז תחילת המלחמה, שילם משרד התיירות למלונות ולבעלי הדירות למעלה מ-5.1 מיליארד שקל עבור מגורי המפונים.
מענק האכלוס העצמאי למפונים, שיזם שר התיירות חיים כץ (בסכום של 200/100 שקל ליום) חסך למדינה עד כה כ-4.818 מיליארד שקל, כתוצאה מהפער בתעריף המשולם למלונות ולדירות לעומת התעריף המשולם למפונים ישירות.
עד כה עלות הפינוי נאמדת ב- 9.326 מיליארד שקל. 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    השר שקרן מבזבז כספי ציבור שלהב יפנה אלי
    גלעד 08/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מפונה מקבל 100 משרד התיירות 50 ותאגיד 70 על כל מפונה למלון או ארוח בנוסף מלון מקבל 530 והשאר תאגיד מלונות כך בוזבז 17 מליון שקל לגוף פרטי ביום תישאלו את החברים שלי במשרד הפנים שכן שלי סיפר הייתי בהלם מגנבים
    סגור
  • 1.
    בוקר טוב. מדוע רק עכשיו נזכרתם?
    השואל 08/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעקב אחרי הכספים מתחיל מיידית. אין כאן רשלנות
    סגור