קריירה ולימודים

יוזמה מרגשת במכללה: פינת הנצחה לזכר הסטודנטית שנרצחה ב-7 באוקטובר

סטודנטיות וסטודנטיות לעיצוב פנים ב-HIT מכון הטכנולוגי חולון הקימו פינת הנצחה לזכרה דניאל וולדמן ז"ל. המרחב עוצב על ידי סטודנטים לעיצוב פנים כחלק מפרויקט ייחודי שנועד להחיות את זכרה ולהביא לידי ביטוי את אהבתה ליצירה.  נשיא HIT: "היא הייתה סטודנטית מוכשרת, עם חזון ורצון לשנות את העולם לטובה"
מערכת ice | 
הנצחה בעיצוב: פינת זיכרון לזכר דניאל וולדמן ז"ל ב-HIT (צילום ספיר כהן)
סטודנטיות וסטודנטיות לעיצוב פנים ב-HIT מכון הטכנולוגי חולון הקימו פינת הנצחה לזכרה דניאל וולדמן ז"ל, שנרצחה ב-7 באוקטובר. דניאל, שהייתה סטודנטית במחלקה לעיצוב פנים, הותירה אחריה מורשת של נתינה ואהבה לעולם העיצוב. לזכרה הוקמה פינת הנצחה מיוחדת בתוך בניין 7, בה מוצגים פריטים אישיים של דניאל הניתנים להשאלה. 
פינת ההנצחה, הממוקמת בחלל בו למדה דניאל, עוצבה על ידי סטודנטים לעיצוב פנים כחלק מפרויקט ייחודי שנועד להחיות את זכרה ולהביא לידי ביטוי את אהבתה ליצירה. הפריטים השונים, שמסמלים את אישיותה ואת חזונה של דניאל, מאוחסנים בארוניות מעוצבות שהורכבו על ידי הסטודנטים עצמם.
״הרעיון לפינת ההנצחה התחיל כאשר אחותה של דניאל ז״ל שאלה מה אפשר לעשות עם כל הציוד הלימודי שלה, ומבלי להסס כל החברות ענו כמעט ביחד ׳לתת למי שצריך׳ כי זו הייתה דניאל ופינת ה’תן וקח׳ שיצרנו בבניין הפקולטה הוא רק עוד נסיון להנציח את דניאל והערכים המרכזיים שלאורם פעלה- אהבת חינם ונתינה אין סופית. בכל פעם שסטודנט היה מבקש דבר מה שלא היה ברשותי, כמעט באופן אוטומטי הייתי אומרת ׳תבקש מדני׳ כי היא תמיד שם בשביל מי שצריך. הפינה התחילה מהציוד של דני אבל ממשיכים למלא אותה ולהשתמש בה בכל יום סטודנטים נוספים מהפקולטה לעיצוב. בכל פעם שסטודנט מעט חושש האם יוכל להשאיל דבר מה מהפינה, אני מתעקשת שייקח ומסבירה שזה בדיוק מה שדני הייתה רוצה״- ספיר כהן, חברתה של דניאל ולדמן ז״ל וסטודנטית שנה ד׳ לעיצוב פנים בפקולטה לעיצוב ב-HIT.

דניאל וולדמן (צילום: אלבום משפחתי)
נשיא HIT, פרופ' אדוארד יעקובוב אמר, "עבורנו, דניאל לא הייתה רק בת משפחת ולדמן, אלא גם חלק בלתי נפרד ממשפחת HIT. היא הייתה סטודנטית מוכשרת, עם חזון ורצון לשנות את העולם לטובה. כאבנו על אובדנה לא פג, ודניאל תמיד תהיה איתנו בלב ובזיכרון".
פינת ההנצחה לזכרה של דניאל וולדמן ז"ל שנרצחה במסיבת הנובה יחד עם בן זוגה נעם שי ז"ל, משמשת כמקום שמחבר בין עיצוב, יצירה ונתינה, תוך הנצחת זכרה של סטודנטית שהשאירה חותם עמוק על הקהילה האקדמית ב-HIT.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה