קריירה ולימודים

אבל בעולם האקדמי: הפרופסור המוערך נפטר בגיל 86

פרופ' עמוס נוטע, שהלך לעולמו בגיל 86, הוא אחד המומחים הבולטים למניעת סיכונים וניהול משברים. עסק במשך שנים במחקר והוראה והותיר אחריו מאמרים רבים וידע שהנחיל לסובביו, פטירתו התקבלה בהלם אצל הסטודנטים והקולגות
מערכת ice | 
אוניברסיטה-אילוסטרציה (צילום vecteezy)
במגזין 'חי פה' דיווחו על פטירתו של פרופ' עמוס נוטע, מומחה מוביל בתחום מניעת סיכונים, שנחשב לדמות מובילה בעולם האקדמיה והמחקר ותרומתו לעולם האקדמי בישראל במשך עשורים רבים היא בלתי נשכחת.
פרופ' נוטע, שהלך לעולמו בגיל 86, הוא אחד המומחים הבולטים למניעת סיכונים וניהול משברים. עסק במשך שנים במחקר והוראה והותיר אחריו מאמרים רבים וידע שהנחיל לסובביו, פטירתו התקבלה בהלם אצל הסטודנטים והקולגות..

על פי 'חי פה': "מעבר לעבודתו האקדמית, פרופ' נוטע היה מעורב בפרויקטים רבים שהשפיעו על החברה הישראלית. הוא שימש כיועץ למשרדי ממשלה, חברות פרטיות וארגונים רבים, וסייע בפיתוח תכניות לניהול סיכונים ומשברים. עבודתו תרמה לשיפור הבטיחות והביטחון במגזרים שונים, והשפעתו ניכרת עד היום".
עם מותו ספדו לו: "פרופ' עמוס נוטע הותיר אחריו מורשת מרשימה של מחקר, הוראה ותרומה לחברה הישראלית. זכרו יישאר בלבבות רבים, ועבודתו תמשיך להנחות ולהשפיע על דורות של חוקרים ומנהלי סיכונים בעתיד. יהי זכרו ברוך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה