קריירה ולימודים

באמצע העומס: למה החברה הזאת עצרה את העבודה לשבוע?

אוטודסק קיימה את ההאקתון המסורתי שלה. במשך שבוע - עובדי החברה התפנו לעסוק במחקר ופיתוח של פרויקטים מיוחדים. במהלך האירועים - גם סדנת אלתור מיוחדת ופגישה עם יוזם של קולקציית בירה מרגשת 
מערכת ice | 
האקתון אוטודסק (צילום אוטודסק)
חברת אוטודסק היא חברה בינלאומית העוסקת בעיצוב תוכנות עיצוב, ותכנון הדמיה עבור ענפים שונים. המרכז של החברה בישראל מתמקד בפיתוחם של כלים טכנולוגיים לבנייה עבור חברות בינלאומית והקטנת סיכונים. בחודש האחרון, כמו בבל שנה, עצרה החברה את העבודה השוטפת שלה למשך שבוע על מנת לקיים שבוע של האקתון לעובדיה. 
עובדי החברה קיבלו אישור לעצור את עיסוקיהם הרגילים במשך השבוע והתמקדו בפיתוח ומחקר רעיונות לפרויקטים אישיים. בין הפרויקטים שהוצאו - פתרונות בינה מלאכותית לשיפור דרכי עבודה ועוד. מלבד ההאקתון המסורתי, במהלך השבוע התקיימו בחברה פעילויות שונות להעשרת העובדים. 
בין הסדנאות - סדנת אלתור וסדנת בינה מלאכותית בשיתוף עם אמזון AWS. בנוסף, התקיימה פגישה מיוחדת עם עזרא נגר, שבנו נפל בקרב על מוצב כיסופים ובחר להנציח את בנו באמצעות קולקציית בירה עם טעמים ייחודיים שאהב. "השבוע הזה הוא הזדמנות עבור עובדינו לחבר בין היצירתיות שלהם לחדשנות טכנולוגית", אמר אבי דרדיק, דירקטור מוצר באוטודסק ישראל, "אנו גאים בכך שעובדינו השתמשו בחופש הפעולה שניתן להם על מנת להוביל פרויקטים משמעותיים התורמים לחברה ולאקוקסיסטם בישראל".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה