קריירה ולימודים

אוספים את השברים: המיזם המרגש שמשמח את ילדי מג'דל שמס

שבועיים וחצי לאחר האסון בו נרצחו 12 ילדים כתוצאה מפגיעת טיל של ארגון הטרור חיזבאללה חנכה החברה למתנ"סים בשיתוף הפדרציות היהודיות את מיזם "מתנ"ס נייד". מנכ"ל החברה טל בסכס: "הוא יכול להגיע בקלות לכל פינה בארץ, במיוחד לאזורים בהם אין לחברה עדיין מרכזים קהילתיים"
מערכת ice | 
זירת פגיעת הרקטה במג'דל שמס (צילום פלאש 90/ מיכאל גלעדי)
שבועיים וחצי לאחר האסון במג'דל שמס, בו נרצחו 12 ילדים כתוצאה מפגיעת טיל של ארגון הטרור חיזבאללה, חנכה החברה למתנ"סים בשיתוף הפדרציות היהודיות של צפון אמריקה והרשויות המקומיות, מיזם חדשני וייחודי: מרכז קהילתי נייד שמגיע לכל מקום ומספק את כל הצרכים הקהילתיים.
המיזם, המכונה "מתנ"ס נייד"', כולל את כל הכלים הדרושים לפעילות קהילתית מגוונת, כגון משחקים, מכונות מזון, מתנפחים ועוד.

(צילום: באדיבות החברה למתנ"סים)
"מתנ"ס נייד הוא הדרך שלנו ליצור 'שלוחה' בכל מקום בו אינו קיים, נעתרתי לבקשתו של ראש המועצה, דולאן אבו סאלח לקיים את הפעילויות". אומר טל בסכס, מנכ"ל החברה למתנ"סים. "הוא יכול להגיע בקלות לכל פינה בארץ, במיוחד לאזורים בהם אין לחברה עדיין מרכזים קהילתיים, ולקיים פעילויות חברתיות וקבוצתיות משמעותיות".

טל בסכס (צילום: החברה למתנ"סים)
מאז ה-7 באוקטובר, החברה למתנ"סים פועלת במלוא המרץ לתמיכה בקהילות ברחבי עוטף ישראל ובכל רחבי הארץ. עם פריסה ארצית רחבה ואלפי עובדים ומתנדבים, החברה הקימה חמ"ל בשיתוף מד"א, גייסה תרומות והקימה קהילות בבתי מלון. "מטרתנו העיקרית היא לשמור על שגרה קהילתית עד כמה שניתן, ואנו כל העת מרחיבים ומשפרים את השירותים שלנו כדי להקל ולסייע לקהילות ולאזרחים" מוסיף בסכס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה