קריירה ולימודים

טרגדיה בעולם ההייטק: המנכ"לית המוערכת מתה בגיל 56 בלבד

סוזן ווז'יצקי, מנכ"לית יוטיוב לשעבר, הלכה לעולמה לאחר שנכנעה למחלת הסרטן ממנה סבלה במשך שנים, בעלה של ווז'יצקי, דניס טרופר, שיתף את הבשורה המצערת ברשתות החברתיות, מתארך אותה כ"מוח מבריק, אם אוהבת וחברה יקרה לרבים"
מערכת ice | 
סוזן ווציצקי (צילום Kevin Moloney / Fortune Brainstorm Tech)
עולם הטכנולוגיה הוכה בתדהמה עם הידיעה על פטירתה של סוזן ווז'יצקי, מנכ"לית יוטיוב לשעבר ואחת הדמויות המשפיעות ביותר בתעשיית ההייטק העולמית. ווז'יצקי, שהלכה לעולמה בגיל 56 לאחר מאבק בסרטן ריאות, הותירה אחריה מורשת עצומה בעולם הטכנולוגיה והמדיה הדיגיטלית.
הקריירה מרשימה של ווז'יצקי החלה בגוגל, כאשר השכירה את המוסך בביתה למייסדי החברה, לארי פייג' וסרגיי ברין. היא הייתה אחת העובדות הראשונות בגוגל, ובמהלך השנים טיפסה בסולם הדרגות עד שמונתה למנכ"לית יוטיוב ב-2014. תחת הנהגתה, יוטיוב הפכה לאחת מפלטפורמות המדיה המשפיעות ביותר בעולם.

בעלה של ווז'יצקי, דניס טרופר, שיתף את הבשורה המצערת ברשתות החברתיות, מתארך אותה כ"מוח מבריק, אם אוהבת וחברה יקרה לרבים". ההודעה על מותה עוררה גל של תגובות ברחבי תעשיית הטכנולוגיה, כאשר מנכ"ל גוגל סונדר פיצ'אי ומנכ"ל יוטיוב הנוכחי ניל מוהן שיתפו זיכרונות אישיים ודברי הערכה.
הטרגדיה האישית של ווז'יצקי הוכפלה עם מותו של בנה בן ה-19, מרקו טרופר, מוקדם יותר השנה. האירוע המצער הזה הדגיש את האתגרים האישיים שעמדו בפניה לצד הקריירה המקצועית המרשימה שלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה