קריירה ולימודים

איילון ביטוח משנה את המבנה הניהולי: מי הבכיר שיסיים את תפקידו?

החברה הודיעה כי תאחד את חטיבת התביעות האלמנטרית עם אגף ביטוח כללי פרט. זיו קדרי ינהל את החטיבה המאוחדת, והוא צפוי להחליף את איל טולדנו שיסיים את תפקידו בחברה. המנכ"ל שרון רייך: "איל תרם רבות להפיכת איילון לחברה יציבה, רווחית וחזקה"
מערכת ice | 
שרון רייך (צילום רמי זרנגר, shutterstock)
חברת איילון ביטוח מודיעה הבוקר (שלישי) על שינוי במבנה הניהולי. לאור הודעתו של איל טולדנו, סמנכ"ל בכיר ומנהל אגף ביטוח כללי פרט, על רצונו לעזוב כדי לצאת לדרך חדשה, האגף יאוחד עם חטיבת התביעות, בניהולו של עו"ד זיו קדרי, אשר ינהל את החטיבה המאוחדת - חטיבת ביטוח כללי פרט ותביעות. 
תחת ניהולו של איל טולדנו שכיהן בתפקידו כשנתיים וחצי, חל שיפור בתוצאות כל ענפי הפרט. זיו קדרי הצטרף לאיילון ביטוח לפני שנתיים וחצי כסמנכ"ל בכיר בתפקיד מנהל חטיבת התביעות באיילון. בתפקידו הקודם כיהן כסמנכ"ל, מנהל מחלקת תביעות רכוש וחבויות רכוש בהראל חברה לביטוח

איל טולדנו (צילום: רמי זרנגר)
מנכ"ל איילון, שרון רייך, מסר: "אני מודה לאיל טולדנו על העשייה הברוכה במשך שנתיים וחצי מאומצות ומוצלחות. איל תרם רבות להפיכת איילון לחברה יציבה, רווחית וחזקה. אני מאחל לו הצלחה רבה בדרכו החדשה ומאחל הצלחה לזיו קדרי בתפקידו החדש כמנהל החטיבה המאוחדת". 

זיו קדרי (צילום: רמי זרנגר)
איל טולדנו מסר: "אחרי שנים רבות של עשייה מאומצת, החלטתי לעשות שינוי ולהתפתח לכיוונים שונים וחדשים. אני רוצה להודות לשרון רייך על האמון והגיבוי המלא לאורך כל הדרך שתרמו רבות להישגים ומאחל לאיילון המשך הצלחות וכיבוש כל היעדים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה