קריירה ולימודים

אבל כבד בבאר שבע: אחד הדמויות החשובות בעיר נפטר בגיל 76

 שמעון בן טולילה, שהיה לאחד מחלוצי העיר כששימש יו''ר וועד עובדי התחבורה הציבורית הלך לעולמו. משפחתו מסרה: ‘’שמעון היה בעל,  אבא, סבא אח וחבר  למופת . דואג, מפנק ואוהב''
מערכת ice | 
גן החלומות בבאר שבע (צילום יחצ)
באר שבע המומה וכואבת. שמעון בן טולילה, שהיה לאחד מחלוצי העיר כששימש יו''ר וועד עובדי התחבורה הציבורית נפטר בגיל 76 ביום שישי האחרון, נחשב לדמות מוכרת ובעלת השפעה בעיר ומשפחתו נפרדה ממנו בכאב למשמע הבשורה.
על פי br7news, ‘’הוא נפרד מאיתנו אתמול  וכולנו המומים וכואבים'', סיפרו במשפחה. בן טולילה יובא היום, מוצאי שבת, למנוחות בבית העלמין הישן בבאר שבע. במסגרת תפקידו הוליך את התחבורה הציבורית להפרטה באחת התקופות הקשות שלה. 

משפחתו מסרה: ‘’שמעון היה בעל,  אבא, סבא אח וחבר  למופת . דואג, מפנק ואוהב'', גם ציפורה חלפון, יו"ר מתנדבי האגודה למען החייל אמרה עליו מילים חמות: "שמעון איש מיוחד.איש שאהב את הבריות והם אותו. בתקופת ההפרטה של התחבורה הציבורית בעיר הוא נלחם עבור העובדים, דאג שלא יפגעו מהמהלך ועשה את המאבק בצורה מכבדת ומכובדת".
עוד הוסיפה: "הוא אדם עם נוכחות אי אפשר היה להתעלם ממנו. תמיד מקבל כל אדם בסבר פנים יפות ובחיוך. קשה לכולנו ובעיקר למשפחה. אנחנו מחזקים אותם ומברכים אותם שיצליחו לחיות לצד האובדן. יהי זכרו ברוך!"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה