קריירה ולימודים

הטבת מס חדשה בישראל: זה מה שיקרה לקרן ההשתלמות שלכם

אושר סופית: עצמאיים ששירתו במילואים במהלך המלחמה יוכלו להפקיד כספים לקרנות ההשתלמות ולקופות גמל לקצבה בגין שנת 2023, גם במהלך 2024
מערכת ice |  1
כסף (צילום shutterstock)
עכשיו זה סופי ורשמי. מליאת הכנסת אישרה בקריאה שניה ושלישית את הצעת החוק לתיקון פקודת מס הכנסה של חבר הכנסת אושר שקלים. 11 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים. 
מוצע כי עצמאי ששירת במילואים תקופה כלשהי, מפתיחת מלחמת חרבות ברזל ועד סוף שנת 2023, יוכל להפקיד כספים לקרן השתלמות לעצמאים ולקופת גמל לקצבה לעצמאי בשנת 2024, ולבקש כי כספים אלו ייחשבו ויקנו לו הטבות מס, כאילו הפקידם בשנת 2023. פעולה זו יכולה להתבצע גם עבור בת או בן זוג עצמאי של משרת מילואים. 

בדברי ההסבר להצעה נכתב: "בפקודת מס הכנסה נקבעו הוראות לעניין הטבות מס שיינתנו בהפקדה או במשיכה של סכומים מקופת גמל לקצבה או מקרן השתלמות לעצמאים. בעקבות מתקפת הטרור שהתרחשה ביום 7 באוקטובר 2023, הכריזה ממשלת ישראל על מצב מיוחד בעורף והחלה מלחמת חרבות ברזל".
עוד הוסבר: "בשל כך עצמאים רבים ובני זוגם גויסו לשירות מילואים, והדבר פגע ביכולתם להפקיד סכומים לקופת גמל לקצבה או לקרן השתלמות לעצמאים עד סוף שנת 2023 כך שיוכלו ליהנות מהטבות המס שנקבעו כאמור בפקודה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    א
    אני אדוני אלוהיך 07/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד עבודה בעיניים בתור אדם שחי מקצבאות כל מה שידעתי וחשבתי יותר טוב ממה שכתוב וזה עדיין משהו גרוע שבגרועים
    סגור