קריירה ולימודים

חג חדש מצטרף ללוח השנה: "אפשר לשנות את העולם"

ענקית הצעצועים טויס אר אס העולמית משיקה את "יום המשחק" ב-20 ביולי. הוא יצוין ברחבי תבל, במדינות כגון ישראל, ארצות הברית, מקסיקו, ערב הסעודית ועוד. המנכ"לית שירלי פאר-יגרמן: "צעצועים זה המקום הכי שמח ומאושר אליו ילדים יכולים להגיע"
מערכת ice | 
צעצועים (צילום pexels)
טויס אר אס העולמית משיקה חג עולמי חדש, חגיגה עולמית שתוקדש לכוח המשחק ב-20 ביולי 2024. יום המשחק יצוין ברחבי העולם, ישראל, ארה"ב, אסיה, מקסיקו, ערב הסעודית, דרום קוריאה, אוסטרליה, הודו, דרום אפריקה, פורטוגל ועוד. 
ישראל כמו יתר מדינות העולם הצטרפה לחגיגה, ותחגוג את יום המשחק ב-18 ביולי בסניף טויס אר אס בדיזנגוף סנטר בתל אביב, בין השעות 16:00-19:00 הילדים ובני משפחותיהם יוזמנו לקחת חלק בפעילויות מגוונות, יוכלו להצטלם עם הבובה של ג'פרי ועוד. בנוסף יוענקו למשתתפים הנחות על מגוון משחקים.
 
שירלי פאר-יגרמן, מנכ"ל טויס אר אס: "אנו שמחים לקחת חלק בחגיגות יום המשחק הבינלאומי בסניפי הרשת בישראל, חנות צעצועים זה המקום הכי שמח ומאושר אליו ילדים יכולים להגיע, יום זה מחזק את האמונה כי בעזרת משחקים אפשר לשנות את העולם, לקדם חשיבה יצירתיות וכישורים חברתיים" 
יום המשחק מצטרף ליום חג נוסף שחוגגת טויס אר אס העולמית, יום ההולדת של ג'פרי ב-17 באוקטובר שהפך לאירוע פופולרי ברחבי העולם. יום המשחק בא לקדם את יתרונות המשחק, החל ממשחקים שתומכים בהתפתחות הילד בשלבים שונים, רווחה נפשית וקירוב משפחות.
טויס אר אס מובילה עולמית בתחום הצעצועים, למעלה מ-70 שנה. מחזור המכירות עומד על מעל 2 מיליארד דולר בשנה. הרשת פועלת במעל 31 מדינות ברחבי העולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה