שיווק ופרסום

המחווה של ענקית הצעצועים לילדי קיבוץ בארי נחשפת

חלון הראווה של טויס אר אס בדיזנגוף סנטר מציג עד יום שני הקרוב את הצעצועים האמיתיים שנאספו מהתופת של קיבוץ בארי, מדובר ביוזמה של הרשת בשיתוף חברי קיבוץ בארי ותנועת "שחררו את הילדים שלנו"
מערכת ice | 
דובים עם תמונות הילדים החטופים בכיכר דיזנגוף (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
רק השבוע ציינו ברחבי העולם את יום הילד, לצד חלק מהילדים שצפויים לחזור השבוע משטח עזה בעזרת המתווה שהוסכם עם ארגון הטרור, ישנם ילדים רבים שלא יחזרו מהטבח הגדול שנערך בקיבוץ בארי ב-7.10. טויס אר אס בשיתוף חברי קיבוץ בארי ותנועת לשחרר את הילדים שלנו, מציגים את הצעצועים המקוריים שנמצאו בתופת שאירע בשטח הקיבוץ.
חלון הראווה של הרשת בדיזנגוף סנטר יציג עד יום שני הקרוב את הצעצועים שנאספו לצד תמונות שצילם הצלם זיו קורן מהמקומות בהן נלקחו בין ההריסות והזוועות. צוות של משרד הפרסום מקאן אריסון יצא לקיבוץ הפגוע כדי לתעד את הצעצועים השייכים לילדי הקיבוץ המפונים שלא זכו לראות את זה קורה. חלקם נאספו מהבתים או מסביבתם וחלקם מגן הילדים בהסכמת המשפחות.

כזכור, קיבוץ בארי היה אחד מהקיבוצים שספג את המכות הקשות ביותר כאשר לפי הערכות יותר מ-100 מתושבי הקיבוץ נרצחו ועשרות נוספים נחטפו, כאשר בקיבוץ עצמו התגורו קצת יותר מאלף איש לפני הטבח. עשירית מתושבי הקיבוץ הגדול ביותר בחבל אשכול נרצח ו נחטף במהלך מתקפת הפתע ב-7.10.23.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה