קריירה ולימודים

אהוד ברק זכה לכבוד ענק והותקף: "הזיות בשקל - הכל הפוך"

אוניברסיטת תל אביב הקימה מרכז למנהיגות על שמו של ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק. בעקבות כך, מיהר שמעון ריקלין להביע את התנגדותו בנושא. שמעון ריקלין: "אין לי מושג מי הולך ללמוד במקום שיעשו הכל להסתיר ממנו את האמת וימכרו לו הזיות בשקל"

מערכת ice |  8
אהוד ברק (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
אמש (שלישי) פורסם כי אוניברסיטת תל אביב הקימה מרכז למנהיגות על שמו של ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק. מטרתו של המרכז החדש המכונה "מרכז ברק למנהיגות" הינה להעניק לדור הצעיר מגוון כלים מקצועיים בכדי להגיע לתפקיד הנכסף – הנהגת המדינה. 
פרופ' אריאל פורת, נשיא אוניברסיטת תל אביב, התייחס לפרויקט החדש, אשר עורר הדים רבים בשיח הציבורי והתקשורתי ואמר: "מנהיג צריך להיות אחד שמסוגל לאחד אותנו גם כשאנחנו חלוקים. אין אישיות מתאימה יותר מאשר אהוד ברק שעל שמו יוקם מרכז כזה".
מלבד זאת, מרכז ברק למנהיגות יעניק סיוע למגוון הסטודנטים המצטיינים לתואר שני, בין היתר יוענקו מלגות שונות לאלו שיעמדו בקריטריונים של האוניברסיטה. בעקבות הפרויקט החדש של אוניברסיטת תל אביב, מיהר שמעון ריקלין, מגיש תוכנית הטלוויזיה "ריקלין ושות'" בערוץ 14 להגיב על כך בציוץ ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר).
 
"אוניברסיטת תל אביב הקימה מרכז למנהיגות על שם אהוד ברק. הנימוק: 'מנהיגות עניינה לאחד את הציבור ואין אישיות יותר מתאימה מכך מאשר אהוד ברק'". ריקלין המשיך לתקוף את הנהלת האוניברסיטה וכתב: "כרגיל הכל הפוך באקדמיה. אין לי מושג מי הולך ללמוד במקום שיעשו הכל להסתיר ממנו את האמת וימכרו לו הזיות בשקל".
 
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    ריקלין
    גוג 07/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי זה ריקלין? גיבור ישראל כמה עיטורי גבורה יש לו באיזה קרב הוא השתתף ומתי?
    סגור
  • 7.
    בת"א נשיא אוניברסיטהזוהמה מנותקת
    רחל 07/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם יש בת"א נשיא אוניברסיטה כזה זוהמה מנותקת אין פלא שצוו השעה לזרוק את השמאל לבור ביוב ולאטום הרמטית
    סגור
  • 6.
    עולם הפוך! האיש היה ראש ממשלה לדקה וחצי
    אוריין 07/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומאז כל מטרתו בחיים היא להוריד את ביבי, איש קטן קנאי ועלוב, מחרחר ריב ומדון בכל הזדמנות, מארגן מלציות של מרד מדיני והפיכה משטרית ואוניברסיטה מנסה לשכתב לנו את ההיסטוריה שהוא דוגמא למנהיג! חחחח צחקתי בקול אן כמו ביבי 15 שנים בשלטון, 200 סבבי בחירות והציבור נאמן לו, תאכלו את הכובע!
    סגור
  • 5.
    ארנסטו צ'א
    התחילו אל המהפכה בלי 06/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז ביערות דרום אמריקה, הכנו את הכוחות הרוולוציונרים. אז אהוד לא הלך לאמן יחידות הגנה על הקרטל, הוא החליט להקים חוות גידול בישראל.. איזה פיספוס אהוד המהפכן, מאמן גרילה. מרכז מנהיגות מהפכת הניידים..
    סגור
  • 4.
    חחחחחחחחחחחח
    יהודה 06/2024/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אוניברסיטת אל ג'זירה הצדרתם מרגע חדודלי מנהיג ? חחחחחחח
    סגור
  • 3.
    אהוד מאחל לך שתזכה להנצחה ובי בי.
    איתן 06/2024/27
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עמית סגל, אתה עתונאי מצטיין והציבור העצום , זה שאיננו שייך למחנה השנאה שמוביל ברק ושות, מצפה שתמשיך להביא לנו גילויים מעניינים ותמשיך לא להצטרף לחבורת השדרנים הקטנים המעלים גירה ופולטים את חומרי הרעל הידועים שלהם. ישר כוח, עמית יקר. המכתב לניו יורק טיימס הוא בגדר מעשה תועבה שמבאיש את שם ישראל בעולם ומעצים את גילויי האנטישמיות והאנטיציונות בעולם. רק אנשים מרושעים, שכל מוחם שטוף שנאה פתולוגית יכולים לשלוח מכתב כזה לניו יורק טיימס האנטיציוני. רק אנשים שונאי המדינה יעשו דבר כזה. עוד תיחקר אחריותם של אלה ואחיהם לרשע בקריאותיהם הצוהלות המתועבות לסרבנות, שהגיעו היטב לאזני סינואר, להחלטה שלו לצאת לטבח באותה עת בדיוק. בכל אופן, חבורת השנאה מסכנת לשלום ישראלי.
    סגור
  • 2.
    אוניברסיטה אנטישמית ברמה של ליגת קיסוס הרעל בארה"ב (ל"ת)
    בגשד 06/2024/26
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 1.
    מנהיגות ? כבוד ?
    אני 06/2024/26
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מקום, כל מקום המוצא לנכון להעניק לבניין, או דיסציפלינה, שם של מנהיג בעודו בחיים, מהווה את המקבילה המקומית של צפון קוריאה. לא מפתיע שדווקא בשורות ההקדמיה מצא אהוד ברק תומכים נלהבים. הם שותפים לאותה הזיה כבר עשרות שנים.
    סגור