קריירה ולימודים

אוניברסיטת ת"א על המפה: זה ההישג שקטף המוסד להשכלה גבוהה

בדירוג היוקרתי שערכה חברת "Quacquarelli Symonds", המציג את מוסדות ההשכלה הגבוהה המוערכים ביותר בעולם, אוניברסיטת MIT קטפה את המקום הראשון. אוניברסיטת תל אביב הוצבה במקום ה-209, האוניברסיטה העברית דורגה במקום ה-281 ואילו הטכניון ניצב במקום ה-416

מערכת ice | 
אוניברסיטת תל אביב (צילום אוניברסיטת תל אביב)
Quacquarelli Symonds, חברת ניתוח נתוני ההשכלה הגבוהה ערכה לאחרונה סקירה מעמיקה בקרב האוניברסיטאות השונות ברחבי העולם ובהתאם לכך דירגה את מוסדות החינוך הנחשבים והמוערכים ביותר.
את המקום הראשון קטפה אוניברסיטת MIT, הידועה גם כמכון הטכנולוגי של  מסצ'וסטס. מדובר בהישג מרשים ביותר עבור אותה אוניברסיטה, נוכח העובדה כי זו השנה ה-13 ברציפות שזו נבחרה למקום הראשון בדירוג היוקרתי. 
יותר מ-1,500 אוניברסיטאות מ-106 מדינות השתתפו השנה בדירוג. על פי הממצאים, עולה כי ארה"ב בלטה באופן משמעותי בדירוג היוקרתי, נוכח העובדה כי היא מחזיקה במספר האוניברסיטאות הגדול ביותר (197) שנכנסו לעשירייה הראשונה. אחריה, ניצבת בריטניה עם 90 נציגות מכובדות בדירוג. 
חברת ניתוח נתוני ההשכלה הגבוהה ערכה את הדירוג לפי מספר קריטריונים החל ממוניטין אקדמי, מערכת היחסים בין הסטודנטים למרצים, יחס המרצים הבינלאומיים, מציאת עבודה לאחר התואר וקיימות. מי שקטפה את המקום ה-209 בדירוג היוקרתי עם ציון של 45.2 היא לא אחרת מאוניברסיטת תל אביב.
מדובר בהישג מכובד עבור הנהלת האוניברסיטה נוכח העובדה כי בשנה שעברה היא מוקמה במקום ה-215. במקום ה-281, ניצבת האוניברסיטה העברית עם ציון כולל של 37.9, הטכניון דורג במקום ה-416 ואילו אוניברסיטת חיפה מוקמה בטווח של 671-680.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה