קריירה ולימודים

איל"ן חילקה מלגות ב-188 אלף שקל: "מייצרים יתרון באמצעות ההשכלה"

העמותה העניקה את המלגות לכ-100 חבריה הסטודנטים בשיתוף הסוכנות היהודית. אלו לומדים לתארים ראשונים ושניים בכ-35 מקצועות: רפואה, חינוך, משפטים, כלכלה ועוד. היו"ר פרופ' אלון דומניס: "העצמאות אינה מובנת מאליה". סטודנטית סיפרה: "לאחר עבודה קשה והשקעה, אני בשנתי השלישית והאחרונה לתואר ראשון במדעי החיים"
מערכת ice | 
סטודנטים בישראל (אילוסטרציה) (צילום אוליבייה פיטוסי/פלאש 90)
עמותת איל"ן ערכה השבוע טקס חלוקת מלגות ע"ש פאולינה וד"ר אברהם ברגמן ז"ל, לכ-100 סטודנטים חברי העמותה מכל רחבי הארץ ומכלל המגזרים בחברה הישראלית, אשר לומדים לתארים ראשונים ושניים בכ-35 מקצועות ותארים מתקדמים, בהם: רפואה, חינוך, משפטים, מוזיקה, הנדסה תעשייה וניהול, כלכלה ומנהל, עבודה סוציאלית ועוד. 
הטקס בהשתתפות מקבלי המלגות, נערך בספיבק מרכז הספורט של איל"ן בר"ג במעמד יו"ר העמותה תא"ל (במיל') פרופ' אלון דומניס, מנכ"לית איל"ן אל"מ (במיל') אורית אילון פרידמן, סגן יו"ר הסוכנות היהודית עו"ד ירון שביט, יו"ר ועדת המלגות של הסוכנות רו"ח אהוד רצאבי, סטודנטים ובני משפחותיהם. איל"ן העניקה באמצעות קרן ברגמן ובשיתוף עם הסוכנות היהודית, מלגות בסכום של כ-188,000 שקל לכ-100 סטודנטים חברי העמותה המתמודדים עם מוגבלויות פיזיות.

"עלו והצליחו ושאפו להיות טובים, זה המנוף שלכם לחיים טובים ומשמעותיים". אהוד רצאבי, ירון שביט, אלון דומניס ואורית אילון פרידמן (צילום: חן גלילי)
יו"ר עמותת איל"ן, תא"ל (במיל') פרופ' אלון דומניס, בירך את הסטודנטים ואמר: "אנחנו, קהל איל"ן עולים למגרש החיים, איש ואישה עם קשיים כאלה ואחרים. אנחנו מייצרים באמצעות ההשכלה, הלימודים וההתמדה - יתרון, בולטות, ומבצרים את העצמאות שלנו שאינה מובנת מאליה. עלו והצליחו ושאפו להיות טובים, זה המנוף שלכם לחיים טובים ומשמעותיים".
קורל קון בת ה-21, סטודנטית חברת איל"ן, נאמה בשם הסטודנטים ושיתפה בסיפורה האישי: "נולדתי עם שיתוק מוחין שבא לידי ביטוי בגפיים התחתונות, דבר המשפיע על אופן ההתניידות שלי. לאחר האבחנה שלי, עמותת איל"ן נכנסה לחיי, וסייעה לי למשל בעזרה ברכישת ציוד שיקומי, במחנות הקיץ ועוד. כיום אני משתתפת בקבוצת סטודנטים של איל"ן, הלומדים במוסדות שונים, המתמודדים עם מגבלה פיזית, דבר שמאוד מסייע לי לצד הלימודים באקדמיה. 
למדתי בתיכון ברנר בפ"ת, וסיימתי בגרות מלאה לצד הרחבת המגמות רפואה וביולוגיה, במטרה להגיע ללימודי השכלה גבוהה בתחום הרפואה. כשנולדים עם שיתוק מוחין,  לא  פשוט להגיע ללימודים ולהשכלה גבוהה. יש מהמורות בדרך, גם אם יש סיוע מההורים הכי מדהימים, כמו שלי. כיום לאחר עבודה קשה והרבה השקעה אני סטודנטית בשנתי השלישית והאחרונה לתואר ראשון במדעי החיים, באוניברסיטת בר אילן. השאיפה והמטרה שלי היא להשלים את לימודי לתואר רופאה וטרינרית ולעסוק בתחום". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה