קריירה ולימודים

אייל שני עושה מהפכה במסעדות: זה הסניף שיהפוך לכשר ב-1.4

המזנון של אייל שני הופך כשר, החל מה1.4 סניף רמת החייל יוכשר, יש לציין כי ברשת המזנון של השף המוערך ברחבי העולם, כבר יש סניפים כשרים, האחד בפריז והשני בניו יורק. השף טוען שזו מגמה והוא ככל הנראה לא מתכוון לעצור בהכשרת המזנון: ״החוט בנורה, המחבר בין המינוס לפלוס"
מערכת ice |  3
אייל שני (צילום יוטיוב/ CBS Mornings)
מסתבר שעוד מסעדה של אייל שני הופכת לכשרה. השף, שופט 'מאסטר שף' בקשת 12 ממשיך בהכשרת מסעדותיו בישראל ואחרי ״מלכה״ ו״דבורה", גם הסניף של ''המזנון״; ברמת החייל יהפוך לכשר ויהיה הראשון שכך בישראל, כך מפרסם נדב בורנשטיין מגיש קשת 12.
יש לציין כי ברשת המזנון של השף המוערך ברחבי העולם, כבר יש סניפים כשרים, האחד בפריז והשני בניו יורק. השף טוען שזו מגמה והוא ככל הנראה לא מתכוון לעצור בהכשרת המזנון: ״החוט בנורה, המחבר בין המינוס לפלוס".

עוד אומר שני כי: ״הוא זה שיוצר את האור וכך באוכל, הוא מקבל משמעות כיצירה, רק עם האדם שמשתוקק לה, ולאוכל שלנו משתוקק העם שלנו כולו, רובו (כן רובו) אוכל כשר והם חלק משמעותי מהעם שלנו, כמו כל אדם אחר שבחר מה להיות בחייו".
משום שהרשת שלו היא בשרית, דברי החלב המשולבים בחלק מהמנות של 'המזנון' יוחלפו כעת במוצרים שאינם חלביים ובעיקר פרווה, כך שמנות שמערבות בשר וחלב יוצאו מהתפריט ובמקומן ימצאו תחליפים הולמים.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נהדר. ותוספת ניקוד על השירה
    חיים 03/2024/28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הוא משורר לא פחות מאשר שף. תענוג לפענח את הגיגיו...
    סגור
  • 1.
    החלטה מבורכת. בהחלט שנגיע (ל"ת)
    אאא 03/2024/27
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • איל שני
    אילן 03/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברור כל המשרדים בסופש סגורים אין שם כלב
    סגור