כסף וצרכנות

המסעדה האהובה נסגרת אחרי 21 שנה: "נאלצים בעל כורחנו"

בהודעה ללקוחות הוסבר: "לקוחות וחברים יקרים, אחרי 21 שנים קסומות, אנחנו נאלצים בעל כורחנו לסגור את Fortuna del mar. רצינו להודות לכל אחת ואחד שליווה אותנו לאורך כל השנים: לקוחות, צוות וחברים יקרים. נשמח לארח אותכם ואולי עוד נפגש בהמשך. המסעדה היה פתוחה לכולם עד 30/4/2024"
מערכת ice |  5
מסעדה (צילום unsplash)
אחרי 21 שנה של פעילות, מסעדת פורטונה דל מאר שבמרינה בתל אביב, ליד מלון הילטון, מודיעה על סגירה לצמיתות, המסעדה הודיעה ברשתות החברתיות כי תפעל רק עד ה-30.4 ולאחר מכן תסיים את פעילותה.
בהודעה ללקוחות הוסבר: "לקוחות וחברים יקרים, אחרי 21 שנים קסומות, אנחנו נאלצים בעל כורחנו לסגור את Fortuna del mar. רצינו להודות לכל אחת ואחד שליווה אותנו לאורך כל השנים: לקוחות, צוות וחברים יקרים. נשמח לארח אותכם ואולי עוד נפגש בהמשך. בחודש הקרוב, להגיד תודה לכל אחד להרים כוסית לחיים המסעדה תהיה פתוחה לכולם עד 30/4/2024. תודה רבה לכולם על הכל. אשר, ערן ואירנה".
גם המסעדה האיטלקית האהובה לה רפובליקה, שפעלה ברחוב מזאה" בתל אביב משנת 2011, הודיעה אמש כי היא סוגרת את שעריה אחרי 12 שנה, זאת לאחר בשל העובדה שנקלעה לחובות של 4 מיליון שקל.
על פי דיווח ב-YNET, חברת רונימוטי, שהפעילה את המסעדה, הגישה את הבקשה לצו פתיחת הליכים לבית המשפט בעקבות חובות העתק אליהם נקלעה. בעל המניות בחברה הוא מוטי סופר, מי שהיה בעברו השף של מסעדת היוקרה פרונטו.
מאז פרוץ המלחמה מסעדות רבות נקלעו לקשיים והחליטו לסגור את שעריהן. רק היום נודע כי  בית הקפה הפופולרי שהפך למיתולוגי, "קופי ענן", שפעל בקיבוץ מרום גולן, הודיע על סגירתו לצמיתות, זאת אחרי כמעט 20 שנה של עבודה.
יש לציין כי ב-7 באוקטובר העסק המיתולוגי נעל את הדלתות לאחר ששטח ההר עליו ישב בית הקפה הוגדר כשטח צבאי סגור על ידי צה"ל, בשל החזית החמה מול לבנון, מה שהנחית את המכה הסופית על בית הקפה המיתולוגי.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    פשיטת רגל בטוח
    שכירות תא עסקים 03/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביוש
    סגור
  • 3.
    מסעדות שמתפרנסות מסבל של בע"ח
    לילי 03/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סופן להיסגר, קארמה לא פראיירית
    סגור
  • 2.
    מסעדות
    יוספה 03/2024/27
    הגב לתגובה זו
    3 1
    תוכלו בבית . הכי נקי והכי בטוח.
    סגור
  • 1.
    חולדאי, כנסו
    ראובן ביבי 03/2024/27
    הגב לתגובה זו
    1 4
    חולדאי עשה רק טוב לת"א
    סגור
  • איד הטעפשים אם לא ה
    רונן שגב 03/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברמה שעהיר לפעדיוט
    סגור