רכב

אוטובוס ילדים התהפך בדרך חזרה מבית הספר: 4 פונו לבית החולים

תלמידי חטיבת הביניים במרילנד שבארה''ב פונו לבית החולים לאחר התהפכות אוטובוס ההסעות. מתוך 19 התלמידים שנסעו, ארבעה פונו לבית החולים, כך על פי המשטרה

מערכת ice | 
תלמידים (צילום shutterstock)
משטרת מרילנד חוקרת מה הוביל לכך שאוטובוס מלא בתלמידי חטיבת ביניים איבד שליטה והתהפך בקולומביה, ארצות הברית, אתמול (חמישי) בשעות אחר הצהריים, וכתוצאה מכך נשלחו ארבעה תלמידים לבדיקה בבית החולים.
התמונות כתוצאה מהתאונה מציגות אוטובוס בית ספרזרוק על דשא ליד כביש ראשי, עם הגג פתוח ומרוסק וצוותי רפואה אשר בודקים ומפנים פצועים אל צד הכביש. משטרת מחוז הווארד אמרה שהאוטובוס התהפך קצת אחרי השעה 15:30, והיו עליו כ-19 תלמידים מחטיבת הביניים 'האמונד' בזמן התרסקות האוטובוס.
המשטרה מסרה כי מתוך 19 התלמידים, שני נערים ושתי נערות בגילאי 11 עד 14, שהועברו לבית החולים הסמוך לבדיקת פציעות. באשר לנהגת האוטובוס, אישה כבת 30, נמסר כי היא  איננה נפגעה בתאונה כלל. המשטרה לא חשפה מדוע סטה האוטובוס מהכביש אל הדשא, אבל המשיכו שכן חקירת האירוע התמוה נמשכת.
פקידי בית-הספר במחוז הווארד לא הגיבו מיד לפניות של 'פוקס ניוז דיגיטל' לגבי ההתרסקות המיסתורית. כמו כן, זמן קצר לאחר התקרית, הנהלת בית-הספר של מחוז הווארד שלחו הודעה למשפחות התלמידים במחוז, כדי להתריע בפניהם על המקרה.
בהודעה נכתב: "היום אחר הצהריים אירעה תאונת אוטובוס משמעותית עם תלמידי חטיבת הביניים 'האמונד' שהיו בנסיעה בחזרה אל בתיהם בתום סיום הלימודים", נמסר להורים המודאגים. בנוסף, גם ציינו כי מספר תלמידים אשר נפצעו מהמקרה, קיבלו מיד טיפול רפואי.
עוד נמסר מהנהלת חטיבת הביניים, כי התלמידים שלא נפגעו נשלחו הביתה אל משפחותיהם בריאים ושלמים. לא צוין אם הוענק טיפול נפשי בעקבות המקרה מסכן החיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה