רכב

תחנת רכבת חדשה נפתחת בישראל: זו העיר שעומדת להרוויח

הוועדה המקומית לתכנון ובניה אישרה להפקדה תוכנית להקמת תחנת רכבת חדשה בעיר רחובות. מדובר למעשה בתחנה שנייה שתקום בעיר, הפעם במערב -  בסמיכות לקרית משה ופארק הורוביץ
מערכת ice | 
רכבת ישראל (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
הוועדה המקומית לתכנון ובניה אישרה להפקדה תוכנית להקמת תחנת רכבת חדשה בעיר רחובות. מדובר בתחנה של רכבת ישראל, שתוקם במערב העיר - בסמיכות לקרית משה ופארק הורוביץ, וזו תהיה התחנה השנייה בעיר. כך פורסם ב"מיינט רחובות". מדובר למעשה במתחם תעסוקה חדש שיוקם בעיר, בו כאמור תהיינה תחנת הרכבת, כמו גם מתחם המשלב מסחר ותעסוקה.
כזכור, זו ממש לא תחנת הרכבת האחרונה שנודע כי תיפתח בישראל. לפני קצת יותר מחודש, שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, מירי רגב, המשיכה לקדם את התכנון הסטטוטורי המוקדם של מסילת הגליל עד טבריה. מדובר במסילת רכבת שתחבר את טבריה למרכז הארץ, ובמסגרת כך תיפתח תחנת רכבת בעיר טבריה.
מסילת הגליל, אשר תחבר את מסילת מנשה לטבריה ולכרמיאל, תשרת את התושבים והמבקרים בטבריה, את יישובי הגליל התחתון והעליון ואת הגליל המערבי. המסילה תתחבר לרשת המסילות הארצית ותשמש להובלת נוסעים ומטענים. 
שרת התחבורה רגב הודיעה כי תקדם את תקצוב התכנון הסטטוטורי בהתאם למדיניות משרד התחבורה לפיתוח רשת המסילות בגליל ובנגב, ועל בסיס החלטות ממשלה 1421 ו-855. תכנון הפרויקט הוטל על חטיבת תשתיות רכבת בחברת נתיבי ישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה