רכב

אלדן עושה מהפכה בשוק הרכב: זה השירות החדש שתקבלו

לקוחות החברה יוכלו לקבל בעת בהשכרה ורכישת רכב חדש, פתרון שלם הכולל רכב חשמלי, עמדת טעינה והתקנה. אלדן תאפשר ללקוחות לבחור מבין  ספקיה את ההתקנה של העמדה וגם  את העמדה עצמה
מערכת ice | 
סניף מכירות אלדן (צילום דוד ששון)
אלדן נכנסת לעולם עמדות הטעינה ומציעה שירות חדש לרכבים חשמליים. לראשונה החברה מאפשרת ללקוחותיה במסגרות השונות: ליסינג פרטי\תפעולי, השכרה ורכישת רכב חדש - פתרון שלם הכולל רכב חשמלי, עמדת טעינה והתקנה.
אלדן תאפשר ללקוחות לבחור מבין  ספקיה את ההתקנה של העמדה וגם  את העמדה עצמה. אפשרות זו מהווה חיסכון משמעותי ללקוחות הרכב החשמלי באלדן שעבורם זה חוסך את ה"שופינג" בין חברות הטעינה וכך אלדן מציעה שלל רכבים חשמליים ועמדות טעינה לבחירה, תחת קורת גג אחת.
 
בסופו של התהליך העמדה היא רכושו של הלקוח ועליה ניתנת לו אחריות מלאה לשנתיים על ידי הספקים. כניסתה של אלדן לתחום זה עם השירות החדש מציעה ללקוח פתרון שלם בהתאם לבחירת הלקוח.
שי דהן, מנכ"ל משותף באלדן: "בתקופה עסקית מאתגרת זו אנחנו מנסים למצוא פתרונות כוללים שיקלו על לקוחותינו. מהלך זה מאפשר ללקוחות פתרון, מהרכב החשמלי ועד לעמדת הטעינה, בצורה הנוחה ביותר, כאשר אנו מציעים לו מגוון ונותנים לו לבחור. נמשיך למצוא פתרונות מותאמים ונוחים בצורה המיטבית ללקוחות, כמו בעת הזו. ניתן להתרשם מכלל עמדות הטעינה שאלדן מציעה בכל סניפי החברה הפזורים בישראל."
דהן הוסיף: "גם כעת ליבנו עם משפחות הנפגעים ממתקפת הטרור האיומה ב-7 באוקטובר ועם משפחות הנפגעים מקרב כוחותינו במלחמה. אנו מייחלים לחזרת החטופים למשפחותיהם ולהחלמת הפצועים וכן מחזקים את ידי הממשלה, צה"ל, זרועות הביטחון וכל עם ישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה