רכב

קבוצת המילטון משיקה: קורקינט חשמלי חדש של שיאומי

בקרוב יעלה על הכבישים (והמדרכות) קורקינט חשמלי חדש מבית שיאומי. קבוצת המילטון, יבואנית שיאומי בישראל, הודיעה הבוקר (חמישי) על השקת הדגם החדש - Mi Electric Scooter 2 Pro
מערכת ice |  2
קורקינט חשמלי של שיאומי (צילום יח"צ שיאומי)
קבוצת המילטון, יבואנית שיאומי לישראל, משיקה היום (חמישי) קורקינט חדש דגם Mi Electric Scooter 2 Pro החשמלי בעל 2 גלגלים. בשנים האחרונות הפכו הקורקינטים החשמליים לכלי תחבורה פופולארי המסייע בצמצום עומסי התנועה. לצד הטענות על נהיגה פרועה והסיכון שברכיבה על הקורקינט, בשיאומי מציעים מגוון שיפורים בטיחותיים.
מקבוצת המליטון נמסר: "אנחנו שמחים להרחיב את מגוון המוצרים שמציע המותג שיאומי בישראל, אותם אנו בוחרים בקפידה רבה עבור הצרכן הישראלי. הקורקינט החדש הוא פתרון לכלי תחבורה אידיאלי שעומד בסטנדרטים גבוהים בראשם בטיחות לצד חדשנות ובטוחים שהמוצר הזה יעניק ללקוחותינו חווית נסיעה מהנה, נוחה ובטוחה".

אז באילו שיפורים מדובר? הקורקינט החדש מציע מערכת בלמים כפולה שמצוידת במנגנון בלימה מבוסס דיסק בגלגל האחורי ובמערכת E-ABS בגלגל הקדמי ומגוון שיפורים בטיחותיים נוספים כמו מחזירי אור גדולים, מדבקות וסימני אזהרה בולטים, תאורת בלם אחורי קבועה ומנורת LED קדמית בעוצמה של W2.
לקורקינט יש תוכנת בקרת שיוט מתוחכמת ומערך סוללות בנפח של 12400mAh והספק של 446Wh באיכות גבוהה שמבטיחות מרחק רכיבה מרבי של עד כ-45 ק"מ ומהירות רכיבה של עד 25 קמ"ש עם יכולת נסיעה בעליות בשיפוע של 20%.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שם חדש לקורקינט קודם
    אברהם 07/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הקודם נקרא 365 פרו. אותו קורקינט בדיוק, עם אותם חסרונות. אין שיכוך זעזועים, עידכון תוכנה מונע פתיחת הקורקינט לשיפורים..... עברנו
    סגור
  • 1.
    כמה שטויות
    ראובן 07/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכלי נמצא בארץ קרוב לשנתיים מתי תביאו את הקורקינט שיאומי אולטרה שישה בית ספר לשוק
    סגור