רכב

LG בבשורה לבעלי רכב חשמלי: אלו פתרונות הטעינה החדשים

חברת LG חשפה את פורטפוליו פתרונות הטעינה המשודרגים והחדשניים שלה לרכבים חשמליים. שוק טעינת הרכב החשמלי העולמי צפוי לגדול ל-186 מיליארד דולר עד לשנת 2030
מערכת ice | 
עמדות הטעינה של LG (צילום יחצ LG)
LG מרחיבה את מערך פתרונות הטעינה שלה לרכבים חשמליים (EV), מהלך שצפוי לחזק עוד יותר את מעמד החברה בתחום טעינת הרכבים החשמליים הצומח במהירות. LG ערכה טקס לציון תחילת ייצור עמדות פתרונות הטעינה לרכבים חשמליים, על ידי חברת HiEV Charger (לשעבר AppleMango).
HiEV Charger, היא חברה מתמחה בפתרונות טעינה לרכבים חשמליים, אשר נרכשה על ידי LG GS Energy ו-GS Neotek בשנת 2022. במהלך הטקס חשפה HiEV Charger את סל המוצרים החדש שלה שכולל ארבע פתרונות טעינה שונים: 2 דגמי 7kW (עמדות טעינה צמודות קיר) ו- 2 דגמים נוספים לטעינה מהירה (100kW ו-200kW). כל הדגמים החדשים מציעים התקנה נוחה, מותאמים לשימוש בסביבות מרובות לרבות בבתים, בבנייני משרדים ובמגוון רחב של מתקנים מסחריים נוספים.

מטעני הרכב החשמלי החדשים שהוצגו מתהדרים במגוון תכונות לשיפור הבטיחות. בנוסף להיותם עמידים בפני מים ואבק, המטענים מצוידים בפונקציות שנועדו לספק הגנה חשמלית ותרמית לאורך כל תהליך הטעינה. למטענים החדשים יש גם עומק דק במיוחד המאפשר ניצול יעיל של החלל בו מותקן, בעוד שהכללת שני מחברים מאפשרת לטעון שני רכבים חשמליים בו זמנית. גם ניהול פשוט מתאפשר תודות לפונקציות חדשות שקיימות, למשל זיהוי נעילת החיבור, קבלת עדכונים מרחוק ועוד.
בהסתכלות מעבר לשוק המקומי, LG מתכננת בימים אלה השקת מוצרים לטעינת רכבים חשמליים וקידום שיתופי פעולה נרחבים במדינות נוספות ברחבי העולם. שוק טעינת הרכב החשמלי העולמי צפוי לגדול ל-186 מיליארד דולר עד לשנת 2030, זאת לפי רולנד ברגר, חברת ייעוץ ניהולי גלובלית. התרחבות וצמיחת השוק מונעת על ידי מספר גורמים, לרבות יישום מתמשך של תקנות שמטרתן להגן על הסביבה, וההתקדמות ההולכת ומתפתחת במעבר לרכבים חשמליים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה