רכב

טסלה בצרות? מכונית התנגשה ברכב חירום - הנהג נהרג

רגע אחרי שהחברה הכריזה על הריקול הגדול בתולדותיה, התנגש רכב של החברה בניידת כיבוי אש ש'שמרה' על צוות שטיפל בתאונה אחרת. הנהג, שלא ברור אם נהג בעצמו או נתן לרכב לנהוג במקומו, נהרג במקום. נוסע נוסף פונה לבית החולים במצב אנוש
יאיר מור | 
טסלה (צילום unsplash)
טרגדיה איומה אירעה בסוף השבוע בקליפורניה, כאשר נהג טסלה נהרג ונוסע שהיה לצידו נפצע אנושות מהתנגשות בניידת כיבוי אש שעמדה על הכביש כדי להגן על הצוות שטיפה בתאונה קודמת שאירעה על אותו כביש זמן קצר קודם לכן.
התאונה אירעה אתמול (שבת) לפנות בוקר, על כביש 680. ניידת הכיבוי הוזעקה לכביש כדי להוות אזהרה לנהגים ומגן לצוות שטיפל בתאונה אחרת שאירעה בכביש, כך שנהג המכונית החשמלית של היצרנית האמריקאית אמור היה להבחין בה ולהאט - אלא שהוא לא האט, והתנגש בניידת בעוצמה שגרמה לכל חלק הקדמי של מכוניתו להימעך לחלוטין, ואף פצע קלות ארבעה כבאים שהיו בניידת ונזק לניידת עצמה, שמחירה כמעט מיליון וחצי דולר.
נכון לעכשיו, לא ידוע האם הרכב היה בשליטת הנהג או בשליטת תוכנת הנהיגה האוטונומית בזמן התאונה. אם האפשרות האחרונה תתברר כנכונה - הטרגדיה תקבל תפנית מזעזעת אף יותר, שכן ביום חמישי הודיעו טסלה והמנהל הלאומי לבטיחות התעבורה בכבישים ראשיים (NHTSA) על הריקול הגדול בתולדות החברה, בעקבות המסקנה כי התוכנה הזו אינה בטוחה ונוטה להתנגש בניידות חונות או להתעלם מתמרורים שונים שמבשרים על תנאי נהיגה שונים מהרגיל בכביש (למשל: קונוסים של עבודות בכביש, שלטי הגבלת מהירות שסותרים את מה שמופיע בתוכנת המפות). לפחות 14 תאונות כאלו כבר נרשמו בשנים האחרונות, ואם גם הטסלה הזו נהגה בעצמה בזמן התאונה, היא תהיה ה-15 שידועה לרשויות.
כמו במקרים רבים אחרים של תאונות דרכים שבהן מעורבות מכוניות טסלה, הנוסע ששרד חולץ לאחר שהדלתות נוסרו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה