רכב

אילון מאסק ענה לצייצן ישראלי זועם: "עובדים על זה"

משה שכטר, ישראלי שהעלה ציוץ לטוויטר בו כתב שרכב הטסלה שבבעלותו לו מערכת sentrymode לאבטחת הרכב הייתה מורשת לפעילות בישראל ("החרא הזה לא היה קורה"), זכה לציוץ מהבעלים והאיש העשיר בעולם: "אנחנו עובדים על זה"
מערכת ice |  4
אילון מאסק (צילום יוטיוב/ The Babylon)
האם יצא לכם פעם לקבל תגובה באחת הרשתות החברתיות מהאיש העשיר בעולם? כנראה שלא, אבל זה מה שקרה היום (ראשון) למשה שכטר, ישראל שמחזיק ברכב טסלה שפנה בשאלה לבעלים של ענקית הרכבים החשמליים, אילון מאסק, שלהפלא הפלא, גם ענה. 
שכטר העלה תמונה בה נראה רכב הטסלה שבבעלותו לאחר שעבר השחתה, מה שיכול היה להימנע לו מערכת sentrymode, הקיימת ברוב מכוניות טסלה ברחבי העולם, המספקת אפשרות לצלם את כלל אזור הרכב גם כשהוא כבוי, הייתה מקבלת רישיון עבודה גם בישראל. 
"אפשר היה לעצור את החרא הזה אם sentrymode הייתה קיימת בישראל" כתב שכטר, "בבקשה תעשה את הקסם שלך ותדחוף עדכון כדי שהדגם ה-3 היקר (בישראל) שלנו לא יראה שום דבר מהשנאה הזו יותר". את הפוסט פרסם משה בשבת בערב, כאשר יום למחרת הגיעה התשובה של מאסק, שכתב לצייצן, לו 38 עוקבים בלבד, "אנחנו עובדים על זה". 
אז למה בעצם מערכת sentrymode לא עובדת בישראל? על פי החוק במדינת ישראל, מ-2010 חל איסור להתקין מערכות אזעקה ברכבים מהסיבה שהן "גורמות לרעש", כאשר sentrymode מפעילה גם כן אזעקה ברגע שהמצלמות שלה מזהות מישהו שמבצע פעולה כלשהי ברכב.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    טוב מאוד נמאס מהאזעקות האלו. שתיהיה אפליקציה
    אור 03/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 2
    עדיף אזעקה בטלפון לא כל השכונה צריכה לסבול מכל אידיוט שנשען על הרכב
    סגור
  • 2.
    אין הגנה פה
    אחת 03/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כי בישראל כנראה אבטחה זה משהו פחות חשוב... אזעקה עושה רעש לכן אסור להגן על רכושנו?! גם על עצמנו מסתבר שאסור, ולמחבלים מותר להתפרע כמו בטקסס ולנו אסור להתגונן. אחלה. אגב, אם לא התמונות לא הייתי מאמינה שבאמת יש אנשים כל כך צרי עין שמשחיתים רכוש נטו מקנאה!!! הזוי!
    סגור
  • 1.
    אתם רציניים? אתם לא יודעים אנגלית?
    דויד 03/2022/28
    הגב לתגובה זו
    3 1
    Looking into it לא אומר שעובדים על זה. זה אומר אני אעיף מבט.
    סגור
  • אתה יודע מה זה קונטקסט?
    לא אידיוט 03/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האמירה Looking into it כשמדברים על שינוי רוגלרי זה כמו להגיד שהוא יבדוק את זה
    סגור